گالري عکس
جديدترين مطالب سايت
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
هنر نمایی های شگفت انگیز با گچ بر روی دیوار+تصاویر!
رستورانی زیبا در آبهای اقیانوس+تصاویر
پلی عجیب با شیبی باور نکردنی!+عکس
تصاویر جالب و دیدنی از سفر به ماه
نوه کوچولوی رهبر انقلاب در نماز عید فطر+عکس
سلفی هنرمندان؛ احسان علیخانی با احسان خواجه امیری
عکسهای خفن نرگس محمدی در سال 94
میدان تجریش 114 سال پیش+عکس
مردهای جذاب سال2015+تصاویر
غیرعادی ترین نقاط توریستی جهان+ تصاویر
خودرویی اعجاب انگیز از بنز+تصاویر
بازدید از نمایشگاهی که جعل شد!
بزرگترین هتل جهان در جوار مسجدالحرام
تصاویر هنری را از درون لباس زنان ببینید
ترکیب عکس
شبنم قلی خانی کنار دریا+عکس
نبرد مارمولکهای بزرگ+تصویر
تصاویری از گلهای عجیب و غریب و زیبا
تصاویری از دره های عمیق و شگفت انگیز جهان
طراحی های زیبا برای درب ورودی ساختمان
دیدار آنجلینا جولی با اردوغان+تصویر
تمرین تیم ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس زیبای كامبيز ديزباز در كنار دختر نازش!
بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان
این زن ها، مردانشان را خل می کنند!
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
۱۰ حیوان باهوش دنیا را بشناسید!
قبل از تمرین چه بخوریم؟
بخش مسکن از چه زمان وارد رونق می‌‌شود؟
بی‌پولی سریال معمای شاه را تعطیل کرد
شهاب حسینی از جشنواره فجر استعفا داد
پیامک های عاشقانه جدید (دی ماه 94)
تصادف رانندگی باعث نصف شدن MVM شد! (+عکس)
علت ها و راهکارهای بی میلی جنسی
دانستنی های جالب و خواندنی
مغز انسان هم هک می شود!
پژوی کلاسیک قدیمی در ایران (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
خواب راحت و دیدنی این مرد تنها روی یک طناب! + عکس
یک میوه عالی + خواص درمانی میوه خرمالو
عکس زیبای دختر کوچولوی علی کریمی + عکس
معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان
عطرهای دهۀ 90 میلادی هنوز زنده اند
مهراوه شریفی نیا تماشاچی ویژه بازی بارسلونا و سویا+ عکس
وزیر بهداشت در صف پلکان+عکس
دانشمند سه گوش استرالیایی!+ تصاویر
دستخط رهبر انقلاب در مورد تدفین شهدای غواص
کارت عروسی و گوسفندان بخت برگشته!
دیدنی و شنیدنی ها
وبگردی در اینترنت
هر آنچه باید درباره خرید یخچال فریزر بدانید

اینکه می خواهید یخچال فریزر دوقلو انتخاب کنید یا ترجیح می دهید یخجال تان ساید بای ساید باشد و یا حتی مدل های دو در کوچک به سلیقه شما بستگی دارد اما نکته اصلی اینجاست که یخچال مورد نظرتان علاوه بر تطابق با سلیقه تان باید ابعادی متناسب با آشپزخانه داشته باشد.

برای یک لحظه آشپزخانه تان را بدون یخچال فریزر تصور کنید. زندگی در این خانه به طور حتم مشکل خواهد بود. پس بهتر است برای خرید پرکاربردترین وسیله آشپزخانه کمی بیشتر دقت به خرج دهید و مدلی را انتخاب کنید که از لحاظ کیفیت، قیمت، مصرف انرژی و طراحی، متناسب با نیازتان باشد.

با خواندن راهنمای چندوجهی زیر هم با مدل های مختلف یخچال فریزر با ظرفیت های مختلف و هم کم مصرف ترین ها آشنا می شوید. از طرف دیگر با دانستن نکات مهم نگهداری از یخچال فریزر نه تنها طول عمر این وسیله را بالا می برید بلکه لطف بزرگی در حق قبض برق تان انجام خواهید داد.

اینکه می خواهید یخچال فریزر دوقلو انتخاب کنید تا مواد غذایی بیشتری را در فریزر قرار دهید یا ترجیح می دهید یخجال تان ساید بای ساید باشد و یا حتی مدل های دو در کوچک به سلیقه شما بستگی دارد اما نکته اصلی اینجاست که یخچال مورد نظرتان علاوه بر تطابق با سلیقه تان باید ابعادی متناسب با آشپزخانه داشته باشد.

هر آنچه باید درباره خرید یخچال فریزر بدانید
  • نکات کلیدی انتخاب یخچال فریزر


برای انتخاب یک یخچال فریزر تنها کافی است به چند نکته کوچک اما کاربردی و مهم دقت کنید. الزاما مدلی که تمامی امکانات زیر را داشته باشد، بهترین مدل یخچال فریزر نیست اما هر چه این قابلیت ها در مدلی که متناسب با بودجه تان انتخاب می کنید بیشتر باشد انتخاب کاربردی تری خواهد بود.

نمایشگر و آلارم

قرار گرفتن نمایشگر دیجیتالی روی بدنه نه تنها جلوه بهتری به یخچال فریزر می دهد بلکه با یک نگاه به آن می توانید هر نوع اشکالی در سیستم خنک کنندگی یا موتور را تشخیص دهید. نمایشگرهای LED نسبت به نمایشگرهای LCD تفاوت چندانی در ظاهر ندارند اما قیمتشان بالاتر است.



کنترل سرمایه برفک زدایی و تصفیه هوا


برفک زدایی اتوماتیک یکی از مهمترین قابلیت های یخچال فریزر به حساب می آید چون نه تنها زحمت شما را کم می کند بلکه مصرف برق دستگاه را هم پایین می آورد. هر چه تعداد سیستم های خنک کنندگی بالاتر باشد کیفیت خنک کنندگی بالاتر می رود و البته تاثیر مستقیمی روی قیمت یخچال فریزر خواهد داشت.

استفاده از کربن در بدنه و لاستیک دور در ضدباکتری، باعث می شود مواد غذایی ماندگاری بیشتری داشته باشد و البته بوی مواد غذایی درون محفظه یخچال یا فریزر پخش نشود.



محفظه صفر درجه و بار خانگی

این امکانات تقریبا امکانات اضافه و غیرضروری به حساب می آید. هر چند بارخانگی کمک می کند تا طول عمر یخچال بالاتر بروداما محفظه صفر درجه تنها برای مواد غذایی تازه کاربرد دارد. اگر عادت به خرید روزانه دارید حتما به داشتن محفظه صفر درجه در مدل انتخابی تان دقت کنید.



برچسب انرژی

در بین یخچال های موجود در بازار ایران چه مدل های تولید داخلی و چه مدل های وارداتی می توانید مدل هایی در رده مصرف انرژی A پیدا کنید اما برچسب مصرف انرژی +A را تنها در مدل های وارداتی می بینید. این برچسب هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ میران به صرفه و اقتصادی بودن یخچال اهمیت زیادی دارد.



 

  • چه ظرفیتی مناسب شماست؟


تعداد محدودی از خریداران قبل از خرید می دانند چه مدلی با چه ظرفیتی مناسبشان است. در حالی که انتخاب ظرفیت مناسب شاید سخت ترین و مهم ترین بخش خرید یخچال فریزر به حساب بیاید. به طور معمول برای یک خانواده دو نفره یخچالی با ظرفیت 160 تا 200 لیتر کفایت می کند اما برای خانواده های پرجمعیت بهتر است سراغ مدل های 500 تا 700 لیتری بروید که شامل مدل های ساید بای ساید و دوقلو می شود.

یخچال های هتلی

هر آنچه باید درباره خرید یخچال فریزر بدانید

تنها زمانی که فضای کافی برای قرار دادن مدل های بزرگتر وجود نداشته باشد خریدن این مدل ها پیشنهاد می شود. قیمت مدل های هتلی تفاوت خیلی کمی با مدل های دو در بالا و پایین دارد و ظرفیتشان بین سه تا هفت فوت است. بزرگترین نقطه ضعف یخچال های هتلی نداشتن جایخی و فریزر است. اگر با تمام این تفاسیر قصد خرید یخچال هتلی را دارید می توانید مدل 170-AFR هوور را با ظرفیت 6 فوت و قیمت 340 هزار تومان انتخاب کنید. اگر هم بخواهید از برندهای شناخته شده تر و البته گران قیمت تر انتخاب کنید مدل پنج فوتی ERU13500 الکترولوکس با قیمت یک میلیون و 355 هزار تومان در بازار وجود دارد.



یخچال های دو در

هر آنچه باید درباره خرید یخچال فریزر بدانید

این مدل ها به خاطر ظرفیت پایین فریزر و فضای کم چندان پیشنهاد نمی شود اما برای آشپزخانه های کوچک گزینه ای بهتر از این مدل ها وجود ندارد. مدل 1666-RF امرسان 16 فوت ظرفیت دارد، تنها با بدنه سفیدرنگ تولید می شود و برای کسانی مناسب است که با بودجه کم می خواهند یخچال فریزر انتخاب کنند. قیمت این مدل حدود 500 هزار تومان است. مدل 8401BTQ-KF هوور هم حدود یک میلیون تومان قیمت دارد اما با وجود آبریز و نمایشگر روی بدنه ظاهر مدرنتر و زیباتری به آشپزخانه می دهد.



ساید بای سایدها

پرفروش ترین مدل های یخچال فریزر در بازار ایران مدل های ساید بای ساید است. فروش بالای این مدل ها شاید بیشتر به خاطر طراحی بدنه و زیبایی ظاهری شان باشد اما ظرفیت ایین فریزر مدل های ساید بای ساید باعث می شود خانواده های پرجمعیت زحمت و هزینه خرید یک فریزر جداگانه را متحمل شوند.

در بازار ایران می توانید مدل های مختلف ساید بای ساید را از 2 تا 8 میلیون تومان پیدا کنید. با بودجه ای بین دو تا سه میلیون می توانید مدل KFP8901FBQ ال جی و 8914GT-RSC اسنوا را انتخاب کنید که قیمتی حدود دو میلیون و 500 هزار تومان دارند.

هر آنچه باید درباره خرید یخچال فریزر بدانید

اگر بودجه تان بین سه تا چهار میلیون تومان باشد می توانید سراغ مدل KSBSD600 کن وود با حدود قیمت سه میلیون و 500 هزار تومان و یا مدل KAN60A15NE بوش با حدود قیمت چهار میلیون تومان بروید واگر مشکل پسند هستید و می خواهید یکی از مدل های تک بازار را که طراحی منحصر به فردی دارد انتخاب کنید و البته بودجه تان به شما اجازه می دهد مدل SPXRA602ENF شولتز با شش میلیون و 900 هزار تومان می تواند یکی از گزینه های تان باشد. هر چند قیمت بالای این مدل دلیلی بر کیفیت منحصر به فرد آن نیست و می توانید همین امکانات را در مدلی از برندهای دیگر و قیمتی ارزانتر هم انتخاب کنید.



یخچال فریزرهای سه در

بعضی از مدل های سه در جزو دسته ساید بای سایدها هستندو بعضی دیگر در دسته مدل های یخچال فریزر بالا و پایین قرار می گیرند. تنها مزیت خرید این مدل ها امکان تنظیم جداگانه یکی از محفظه هاست. البته به خاطر تفکیک فضا و قابلیت استفاده از درهای مختلف هم دسترسی آسانتری به مواد غذایی خواهید داشت و هم آسیب پذیری دستگاه پایین می آید.

هر آنچه باید درباره خرید یخچال فریزر بدانید

با بودجه ای کمتر از 2 میلیون تنها می توانید سراغ خریدن مدل های بالا و پایین مثل مدل 3DAFTZ ایندزیت با ظرفیت 19 فوت و مدل 631CS-AFD هایر 16 فوتی را با حدود قیمت یک میلیون و 900 هزار تومان انتخاب کنید اما اگر می خواهید از مدل های ساید بای ساید خریداری کنید می توانید مدل FRENCH سامسونگ را با حدود قیمت چهار میلیون تومان و مدل KAN91PJ10N بوش را با قیمت 5 میلیون و 220 هزار تومان انتخاب کنید.



یخچال فریزرهای دوقلو

مدل های دوقلو را با دقت بیشتری انتخاب کنید. قیمت این مدل ها کمی بیشتر از مدل های ساید بای ساید است و فضای زیادی اشغال می کند. در نتیجه تنها برای آشپزخانه های بزرگ مناسبند. از طرفی فریزر فضای بسیار زیادی دارد و حجم بالایی از مواد غذایی را در خود جای می دهد.

هر آنچه باید درباره خرید یخچال فریزر بدانید

در بین مدل های دوقلو مدل RR18/RZ18 سامسونگ عریض ترین بدنه را دارد. این مدل را می توانید با 2 میلیون و 700 هزار تومان خریداری کنید. مدل KSR38A01+GSN32A23 بوش نسبت به مدل های ساید بای ساید قیمت پایینی دارد و به همین خاطر در بازار ایران فروش نسبتا خوبی داشته است. این مدل را می توانید با حدود چهار میلیون و 800 هزار تومان خریداری کنید.


  موضوع مطلب: دانستنی ها                      تعداد بازديد اين مطلب:  4639                               تاريخ ارسال:  چهارشنبه 5 مهر 1391
سلامت و بهداشت
رفع بوی بد دهان
کارت اعتباری و خطراتش
چهره واقعی همسرتان را ببینید
روزه داران+ليمو و عسل
چیپس ماده مخدر است
نكات مهم در مورد مسواك
راهنمای خرید شامپو
این نوع بینی را عمل نکنید
زوج های جوان
کاپشن جدید احمدی نژاد افتتاح شد
هفت اشتباه دختران مجرد
روشهای شادکردن خانمها
ده نکته مهم ازدواج
چه زوجهایی خوشبخت ترند؟
روشهای پیشگیری
رازهای صمیمیت بین همسران
آداب روز و شب ازدواج
دانستنی ها و داستانها
گران ترین پنت‌هاوس تهران
ثروتمندترین ایرانی دنیا
خشن ترین شهر جهان
گران ترین عکس جهان+تصویر
پردرآمدترین ورزشکار ایرانی
آرامگاه خواهر کورش کبیر
مهریه عجیب دختر تهرانی
داستان مانتوی تنگ و چسبان
آرایش و زیبایی
سلفی جذاب بازیگران سینما
تولد نوزاد فریز شده در شیراز
داشتن اندامی بی نظیر+نکته ها
خطرات سوراخ کردن بینی، لب و زبان
ماسک انار برای چین و چروک صورت
تاثیر هویج در زیبایی پوست !
استفاده از تصویر زن در تبلیغ کالا
رژیم غذایی پرکالری و پسر‌دار شدن
روانشناسی
تست ازدواج برای شما
10 نشانه مردان سوءاستفاده گر
تکنيک های ضد خجالت
روشهای جذب دیگران
نمره اعصاب شما چند است؟
با این افراد ازدواج نکنید
آموزش خواندن فكر دیگران
چگونه زندگی را ساده بگیریم؟