گالري عکس
جديدترين مطالب سايت
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
هنر نمایی های شگفت انگیز با گچ بر روی دیوار+تصاویر!
رستورانی زیبا در آبهای اقیانوس+تصاویر
پلی عجیب با شیبی باور نکردنی!+عکس
تصاویر جالب و دیدنی از سفر به ماه
نوه کوچولوی رهبر انقلاب در نماز عید فطر+عکس
سلفی هنرمندان؛ احسان علیخانی با احسان خواجه امیری
عکسهای خفن نرگس محمدی در سال 94
میدان تجریش 114 سال پیش+عکس
مردهای جذاب سال2015+تصاویر
غیرعادی ترین نقاط توریستی جهان+ تصاویر
خودرویی اعجاب انگیز از بنز+تصاویر
بازدید از نمایشگاهی که جعل شد!
بزرگترین هتل جهان در جوار مسجدالحرام
تصاویر هنری را از درون لباس زنان ببینید
ترکیب عکس
شبنم قلی خانی کنار دریا+عکس
نبرد مارمولکهای بزرگ+تصویر
تصاویری از گلهای عجیب و غریب و زیبا
تصاویری از دره های عمیق و شگفت انگیز جهان
طراحی های زیبا برای درب ورودی ساختمان
دیدار آنجلینا جولی با اردوغان+تصویر
تمرین تیم ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس زیبای كامبيز ديزباز در كنار دختر نازش!
بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان
این زن ها، مردانشان را خل می کنند!
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
۱۰ حیوان باهوش دنیا را بشناسید!
قبل از تمرین چه بخوریم؟
بخش مسکن از چه زمان وارد رونق می‌‌شود؟
بی‌پولی سریال معمای شاه را تعطیل کرد
شهاب حسینی از جشنواره فجر استعفا داد
پیامک های عاشقانه جدید (دی ماه 94)
تصادف رانندگی باعث نصف شدن MVM شد! (+عکس)
علت ها و راهکارهای بی میلی جنسی
دانستنی های جالب و خواندنی
مغز انسان هم هک می شود!
پژوی کلاسیک قدیمی در ایران (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
خواب راحت و دیدنی این مرد تنها روی یک طناب! + عکس
یک میوه عالی + خواص درمانی میوه خرمالو
عکس زیبای دختر کوچولوی علی کریمی + عکس
معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان
عطرهای دهۀ 90 میلادی هنوز زنده اند
مهراوه شریفی نیا تماشاچی ویژه بازی بارسلونا و سویا+ عکس
وزیر بهداشت در صف پلکان+عکس
دانشمند سه گوش استرالیایی!+ تصاویر
دستخط رهبر انقلاب در مورد تدفین شهدای غواص
کارت عروسی و گوسفندان بخت برگشته!
دیدنی و شنیدنی ها
وبگردی در اینترنت
فال آخرین روز پاییز30/09/91

فال روزانه متولدین فروردین

شریک زندگی شما اغلب موارد از شما دور است و این مساله شما را خیلی ناراحت می کند. دوست دارید که همسرتان / نامزدتان در همه شرایط در کنار شما باشد، اما اینگونه نیست و این کمی شما را در فشار گذاشته است. آیا با همسر خود در رابطه با این احساستان حرف زده اید؟ اگر نه، باید حتما این کار را بکنید. 

پیش بینی روابط شما: بهتر است همه مشکلات و اختلاف هایی که با فرد مورد علاقه خود داشته اید را فراموش کنید و ببخشید. با اینکه دوست دارید او در مورد این مسایل توضیحی بدهد یا دست کم عذرخواهی کند اما خودتان متوجه می شوید که این مساله با قصد و غرض نبوده و فقط یک سوءتفاهم بوده است.

پیش بینی شغل شما: امروز روزی است که باید با مسایل روزمره، روتین و خسته کننده کنار بیایید. سعی کنید همه چیز را از پایه و اساس بازبینی و درست کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

به تازگی در جمع بودن برایتان دشوار شده است. دوست دارید بیشتر در خود فرو روید. هر چند وقت یکبار دمدمی مزاج می شوید در حالیکه دیگران از شما انتظار همکاری بیشتری دارند. روزهایی هستند که شما دوست ندارید بزرگ بشوید و پیشرفت بکنید.

پیش بینی روابط شما: امروز فرد مورد علاقه خود را بهتر خواهید شناخت. ممکن است مدام از خود بپرسید که چرا با او در رابطه نزدیک قرار دارید. نه به این دلیل که رابطه تان خوب پیش نمی رود بلکه به این خاطر که نمی دانید انتهای این رابطه به کجا ختم می شود.

پیش بینی شغل شما: امروز درگیر اعتقادات شخصی و ارزش های خود هستید. کدامیک از آنها برایتان بیشتر ارزش دارد؟ آیا کارتان با اعتقادات شخصیتان هم سو است؟ آیا حقوقی که می گیرید کافی است یا حقتان بیشتر از این است؟ با خودتان صادق باشید.


فال روزانه متولدین خرداد

باید بدانید که امروز بهتر است در خانه بمانید و کتاب بخوانید تا اینکه بخواهید بیرون بروید و استرس داشته باشید. شاید امروز احساس کنید که اتفاق خوبی در زندگی نمی افتد. اما چقدر از زمان خود را با دیگران سپری می کنید؟ چرا سعی نمی کنید فردی را پیدا کنید که با شما همفکر است و می تواند کتاب های خوبی به شما معرفی کند؟ در مورد آن فکر کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر جدیدا به نامزد خود احساس مالکیت پیدا کرده اید، باید انتظار داشته باشید که او در برابر این جنبه از شخصیت شما واکنش نشان بدهد. دوستانتان می خواهند محدوده فعالیت های خود را گسترش دهند و سرگرمی های جدید پیدا کنند، اما تا زمانی که شما همیشه عدم رضایت خود را نشان دهید و با آنها همگام نباشید، نمی توانند این کارها را انجام دهند. کمی راحتشان بگذارید!

پیش بینی شغل شما: به جای اینکه همه انرژی خود را در راه های مختلف هدر می دهید، یک مسیر مشخص برای خود تعیین کنید. اگر سعی کنید روی یک ریتم و الگوی مشخص حرکت کنید، کارهای بیشتر و بهتری می توانید انجام دهید.


فال روزانه
متولدین تیر

بهترین خصوصیت اخلاقی شما، بخشش و خیرخواهی است. شما بدون اینکه از دیگران انتظار داشته باشید، به آنها محبت می کنید. تصور کنید چه خوب می شد اگر همه مردم دنیا مانند شما بی چشم ‌داشت کاری برای هم انجام می دادند! خوشحال باشید که شما این خصوصیت را به طور ذاتی دارید.

پیش بینی روابط شما: شما بسیار خوش صحبت هستید. سعی کنید امروز وارد محافل جدید بشوید. اگر به دنبال یک رابطه عاطفی هستید باید بدانید که امروز با فردی استثنایی روبه رو خواهید شد.

پیش بینی شغل شما: امروز به دنبال یک جای خلوت می گردید تا در سکوت و آرامش کارهای خود را انجام دهید. بازده کارتان نیز در تنهایی بیشتر خواهد بود، پس سعی کنید دیگران خیلی حواستان را پرت نکنند.


فال روزانه متولدین مرداد

کمی به خود و کارهایتان فکر کنید و ببینید به کجا می روید. اینکه کمی خودتان و کارهایتان را تجزیه و تحلیل کنید هیچ مشکلی برایتان به وجود نمی آورد، مخصوصا زمانی که احساس می کنید دارید به بیراهه می روید.

پیش بینی روابط شما: اگر امروز در مورد رابطه جدید خود کمی دوبه شک هستید و نمی دانید که آیا باید این رابطه را جدی تر بکنید یا فاصله خود را با آن فرد حفظ کنید، بهترین کار این است که او را برای شام بیرون دعوت کنید و کمی با هم حرف بزنید. با این کار می توانید پاسخ سوال های خود را پیدا کنید و ببینید قدم بعدی چیست.

پیش بینی شغل شما: پیش از آنکه بخواهید با کسی وارد بحث شوید، اطلاعات خود را گسترش دهید. قبل از اینکه بخواهید همکار یا کارفرمای خود را به مبارزه بطلبید باید حسابی مجهز شوید. اگر درست عمل کنید، حتما موفق خواهید شد.


فال روزانه متولدین شهریور

دوست دارید از شرایط سختی که برایتان پیش آمده است فرار کنید اما امروز این شانس را ندارید! همسر یا یکی از اعضای خانواده شما را در فشار قرار داده اند. اما شما می توانید راه حلی برای برطرف کردن این شرایط پیدا کنید. از آنها بخواهید به شما بگویند که دقیقا چه می خواهند.

پیش بینی روابط شما: به هیچ وجه دوست ندارید که محدود شوید. امروز شما و نامزدتان هر کدام برای خود برنامه ریزی های مختلفی دارید اما متاسفانه شما در شرایطی نیستید که بخواهید با او سازش کنید و دوست دارید بیرون بروید و از برنامه های شخصی خود لذت ببرید. چندان نگران این موضوع نباشید زیرا این مساله مشکل ساز نخواهد شد.

پیش بینی شغل شما: به جای اینکه بار همه کارها را خود به دوش بکشید، آن را به دیگران هم محول کنید. از موقعیت کلیدی خود در سرکار استفاده کنید.


فال روزانه متولدین مهر


کمی کسل هستید. امروز بهترین زمان برای برانداز کردن زندگیتان است. شاید قبلا خبری در مورد یک دوست یا آشنا شنیده باشید که حسابی ناراحتتان کرده است. می توانید با تکیه به روابطتان و انرژی های خوب امروز، دوباره انرژی کسب کنید. با دیگران صمیمی تر باشید و به آنها اجازه بدهید به شما کمک کنند.

پیش بینی روابط شما: هر چه بیشتر دامنه احساسات، تفکرات و تلاش های فیزیکی خود را گسترده تر کنید، برایتان بهتر است. سعی کنید خود را در جریان اتفاقات رها کنید و به موقعیت های جدید بیاندیشید. در مورد رابطه شخصی خود هر چه دید وسیع تری داشته باشید، احساس رضایتمندی بیشتری هم خواهید داشت. فقط باید در این راه نخستین قدم را بردارید.

پیش بینی شغل شما: امروز باید ببینید تا چه اندازه انعطاف پذیر هستید. دیگران چندان تمایل ندارند که موقعیت خود را به خطر بیاندازند. سعی نکنید آنها را مجبور به انجام کارهای جدید بکنید. این روش کارساز نیست. این شما هستید که باید خود را تغییر دهید و با شرایط سازگار شوید.  


فال روزانه متولدین آبان

امروز در مورد ایده های خود با دیگران صحبت کنید. در خانواده شما شاید تنها فردی که به فرزندان خود درس زندگی می دهد، شما باشید. امروز چیزی از کسی یاد خواهید گرفت که قبلا نمی دانستید. فراموش نکنید که یادگیری مستلزم ارتباط برقرار کردن است و ارتباطات یعنی رد و بدل کردن ایده ها و نظرات مفید.

پیش بینی روابط شما: بهترین زمان برای مهمانی گرفتن و دعوت کردن از دوستان، امروز است. امروز همه شاد هستند و می توانید لحظه های خوبی در کنار هم داشته باشید. امروز رابطه خوبی نیز با نامزد خود خواهید داشت. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

پیش بینی شغل شما: احتمالا امروز اطرافیان همه کارهای شما را زیر نظر دارند. آنها همه کارهای شما را یادداشت می کنند و به خاطر می سپارند. این کارها می تواند حتی شامل چای ریختن برای همکارتان باشد. اما نگران نباشید. آنها از کارهای شما قدردانی خواهند کرد. بنابراین، کارهای خود را با  مهربانی و لبخند انجام دهید.

فال روزانه متولدین آذر

خستگی های باقی مانده از چند روز قبل ممکن است شما را کمی عصبی بکند. ممکن است امروز با فردی که به او بسیار نزدیک هستید، مشاجره ای داشته باشید. البته این مشاجره بی دلیل نیست. از این فرصت برای برطرف کردن شک او استفاده کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر می خواهید امروز نظر فرد خاصی را به خود جلب کنید باید بیشتر تلاش کنید و به جاذبه شخصی خودتان تکیه نکنید. شاید اگر بحثی در مورد عقاید و اعتقادات مطرح بکنید بتواند در این زمینه به شما کمک کند. شاید او شما را وارد دنیایی کند که تا به حال آن را تجربه نکرده اید و بتوانید چیزهای زیادی یاد بگیرید.

پیش بینی شغل شما: تمایل دارید امروز مدیریت کارها را به دست بگیرید و انتظار دارید دیگران اطاعت کنند. اما این کار در  کلام راحت است و چندان عملی نیست. اطرافیان مثل شما فکر نمی کنند. اگر آنها را به انجام کاری که دوست ندارند، مجبور بکنید ممکن است مشاجره و دعوایی پیش بیاید.


فال روزانه متولدین دی

زیاد با قوانین اجتماع موافق نیستید. آزادی فردی برایتان بیش از همه چیز اهمیت بیشتری دارد. امروز باید بیش از هر زمان دیگری به معنای «تعهد» در زندگی خود باندیشید. آیا واقعا تعهد داشتن برایتان اینقدر ترسناک است؟

پیش بینی روابط شما: شاید امروز به اشتباه حرفی بزنید که نباید می زدید یا کار اشتباهی انجام دهید. این مشکل به دلیل این است که درایت کافی نسبت به آن امر نداشته اید. اگر حواستان جمع باشد، موفق خواهید بود.

پیش بنی شغل شما: امروز همه قدردان زحمات شما و رفتار خوبتان خواهند بود. اطرافیان از شما حمایت می کنند. آنها این احساس را خواهند داشت که شما بسیار برای آنها مهم و ارزشمند هستید.


فال روزانه متولدین بهمن

امروز احساس خوبی ندارید و فکر می کنید همه چیز مثل کابوس است. مثل این می ماند که مردم در حال صحبت هستند اما شما چیزی از حرف های آنها متوجه نمی شوید. امروز دو نفر از نزدیکان شما با مشکلی رو به رو خواهند بود. بهتر است به آنها بگویید آرامش خود را حفظ و سعی کنند حرف های یکدیگر را درک کنند. امروز دیگران به کمک شما نیاز دارند.

پیش بینی روابط شما: امروز بهترین فرصت برای رها کردن خود است. اگر تاکنون خود را در شرایط سختی قرار داده بودید و از خود بیش از توانتان انتظار داشتید، بهتر است کمی به خود استراحت دهید و آرام باشید. اگر نامزد دارید، خوب است که او را برای شام بیرون دعوت کنید و لحظه های خوبی را برای خود رقم بزنید.

پیش بینی شغل شما: استفاده از لوازم الکترونیک گران قیمت کمکی به پیشبرد کارهای شما نمی کند. سعی نکنید چون دیگران لوازم گران خریده اند، شما هم همان کار را بکنید. با این کارها فقط وقت خود را تلف می کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

نمی توانید همه وقت خود را به انجام کارهای مختلف سپری کنید. باید به خود استراحت دهید. درست است انرژی لازم را دارید اما باید به استراحت خود هم فکر کنید. به زودی به کاری مشغول خواهید شد که انرژی زیادی نیاز دارد پس خود را تقویت کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز بهترین زمان برای بیرون رفتن با دیگران و لذت بردن در کنار آنهاست. امروز با افرادی در ارتباط خواهید بود که روی فکر، ایده و نظرات شما تاثیر زیادی دارند. یکی از افرادی که با او امروز ملاقات می کنید بیشتر از یک دوست معمولی برایتان خواهد بود. شاید بتوان گفت شریک آینده شماست و قرار است در کنارتان بماند.

پیش بینی شغل شما: با شرایط کاری مشکلی روبه رو هستید. دوست دارید از این شرایط فرار کنید. امروز این احساس را دارید که گویا کنترل کارهای مهم از دستتان خارج شده است. نگران نباشید. همه چیز خوب پیش خواهد رفت.


  موضوع مطلب: فال روزانه                      تعداد بازديد اين مطلب:  1426                               تاريخ ارسال:  چهارشنبه 29 آذر 1391
سلامت و بهداشت
رفع بوی بد دهان
کارت اعتباری و خطراتش
چهره واقعی همسرتان را ببینید
روزه داران+ليمو و عسل
چیپس ماده مخدر است
نكات مهم در مورد مسواك
راهنمای خرید شامپو
این نوع بینی را عمل نکنید
زوج های جوان
کاپشن جدید احمدی نژاد افتتاح شد
هفت اشتباه دختران مجرد
روشهای شادکردن خانمها
ده نکته مهم ازدواج
چه زوجهایی خوشبخت ترند؟
روشهای پیشگیری
رازهای صمیمیت بین همسران
آداب روز و شب ازدواج
دانستنی ها و داستانها
گران ترین پنت‌هاوس تهران
ثروتمندترین ایرانی دنیا
خشن ترین شهر جهان
گران ترین عکس جهان+تصویر
پردرآمدترین ورزشکار ایرانی
آرامگاه خواهر کورش کبیر
مهریه عجیب دختر تهرانی
داستان مانتوی تنگ و چسبان
آرایش و زیبایی
سلفی جذاب بازیگران سینما
تولد نوزاد فریز شده در شیراز
داشتن اندامی بی نظیر+نکته ها
خطرات سوراخ کردن بینی، لب و زبان
ماسک انار برای چین و چروک صورت
تاثیر هویج در زیبایی پوست !
استفاده از تصویر زن در تبلیغ کالا
رژیم غذایی پرکالری و پسر‌دار شدن
روانشناسی
تست ازدواج برای شما
10 نشانه مردان سوءاستفاده گر
تکنيک های ضد خجالت
روشهای جذب دیگران
نمره اعصاب شما چند است؟
با این افراد ازدواج نکنید
آموزش خواندن فكر دیگران
چگونه زندگی را ساده بگیریم؟