گالري عکس
جديدترين مطالب سايت
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
هنر نمایی های شگفت انگیز با گچ بر روی دیوار+تصاویر!
رستورانی زیبا در آبهای اقیانوس+تصاویر
پلی عجیب با شیبی باور نکردنی!+عکس
تصاویر جالب و دیدنی از سفر به ماه
نوه کوچولوی رهبر انقلاب در نماز عید فطر+عکس
سلفی هنرمندان؛ احسان علیخانی با احسان خواجه امیری
عکسهای خفن نرگس محمدی در سال 94
میدان تجریش 114 سال پیش+عکس
مردهای جذاب سال2015+تصاویر
غیرعادی ترین نقاط توریستی جهان+ تصاویر
خودرویی اعجاب انگیز از بنز+تصاویر
بازدید از نمایشگاهی که جعل شد!
بزرگترین هتل جهان در جوار مسجدالحرام
تصاویر هنری را از درون لباس زنان ببینید
ترکیب عکس
شبنم قلی خانی کنار دریا+عکس
نبرد مارمولکهای بزرگ+تصویر
تصاویری از گلهای عجیب و غریب و زیبا
تصاویری از دره های عمیق و شگفت انگیز جهان
طراحی های زیبا برای درب ورودی ساختمان
دیدار آنجلینا جولی با اردوغان+تصویر
تمرین تیم ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس زیبای كامبيز ديزباز در كنار دختر نازش!
بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان
این زن ها، مردانشان را خل می کنند!
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
۱۰ حیوان باهوش دنیا را بشناسید!
قبل از تمرین چه بخوریم؟
بخش مسکن از چه زمان وارد رونق می‌‌شود؟
بی‌پولی سریال معمای شاه را تعطیل کرد
شهاب حسینی از جشنواره فجر استعفا داد
پیامک های عاشقانه جدید (دی ماه 94)
تصادف رانندگی باعث نصف شدن MVM شد! (+عکس)
علت ها و راهکارهای بی میلی جنسی
دانستنی های جالب و خواندنی
مغز انسان هم هک می شود!
پژوی کلاسیک قدیمی در ایران (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
خواب راحت و دیدنی این مرد تنها روی یک طناب! + عکس
یک میوه عالی + خواص درمانی میوه خرمالو
عکس زیبای دختر کوچولوی علی کریمی + عکس
معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان
عطرهای دهۀ 90 میلادی هنوز زنده اند
مهراوه شریفی نیا تماشاچی ویژه بازی بارسلونا و سویا+ عکس
وزیر بهداشت در صف پلکان+عکس
دانشمند سه گوش استرالیایی!+ تصاویر
دستخط رهبر انقلاب در مورد تدفین شهدای غواص
کارت عروسی و گوسفندان بخت برگشته!
دیدنی و شنیدنی ها
وبگردی در اینترنت
حرکات بی شرمانه بازیکنان پرسپولیس در بازی با داماش

حرکات بی شرمانه بازیکنان پرسپولیس

* شرحی بر حرکات بی شرمانه بازیکنان پرسپولیس پس از گل های اول و دوم
چند بازیکن پرسپولیس امروز با انجام حرکات زشت و بی سابقه، لکه ننگینی را به صفحات تاریخ فوتبال ایران اضافه کردند.
بازی امروز داماش و پرسپولیس جدای از همه حوادث و حواشی که داشت، از حرکات زیبای مهدوی کیا در ابتدای بازی که برای استیلی دسته گل برد گرفته تا صحنه های زشت درگیری مازیار زارع و چاوشی در انتهای دیدار، دارای تصاویر بی شرمانه و باورنکردنی از سوی چند بازیکن پرسپولیس نیز بود. بازیگران اصلی این درام تاریخی فوتبال ایران شیث رضائی و محمد نصرتی بودند.
حرکات خلاف عفت عمومی که حتی در پست ترین جوامع و در پائین ترین فرهنگ ها مذموم و محکوم است، چه رسد به مکان فرهنگی مثل ورزشگاه و آن هم مقابل دیدگان هزاران تماشاگر حاضر و میلیون ها بیننده تلویزیونی. آنچه که در دنیای غرب که ما معتقدیم فرهنگ را بازیچه اهداف و منافع خود قرار داده است نیز دیده نمی شود.
پرسپولیس هرچند بازی امروز را برد تا از فشار روانی در عرصه فنی، تا حدودی بیرون بیاید ولی صحنه اخلاق را واگذار کرد. البته نمی توان این حرکات که مربوط به دو سه بازیکن این تیم بود را به تمام تیم تسری بخشید ولی جا دارد که مسئولین لیگ برتر این بازیکنان را با محرومیت های جدی تنبیه کنند.
تنها نتیجه ای که در خوشبینانه ترین حالت می توان از مشاهده این صحنه ها گرفت این است که بگوئیم این چند بازیکن در حالت عادی نبوده اند. باید منتظر نشست تا ببینیم مسئولان پرسپولیس و لیگ برتر چه تصمیمی راجع به این چند بازیکن اتخاذ می کنند.


* رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس: دروغ است، خوشحالی بازیکنان پرسپولیس طبیعی بود!
محمد سالارکیا در واکنش به حرکت ناشایست بازیکنان پرسپولیس پس از گلزنی گفت: «این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد!»
سالارکیا در خصوص اتفاقات شب گذشته بازی پرسپولیس و داماش و حرکت ناپسند چند بازیکن این تیم پس از زدن گل اظهار داشت: «به هیچ عنوان این مسئله صحت ندارد. بازیکنان همیشه برای خوشحالی روی سروکله هم می‌پرند و یا گردن همدیگر را فشار می‌دهند. در صحنه‌ای که همه در حال خوشحالی بودند، بازیکنی از فرط خوشحالی پریده و وقتی که درحال پائین آمدن بود دستش به قسمتی از بدن بازیکن دیگر برخورد کرده است و آقایان همین موضوع را پیراهن عثمان کرده‌اند.»
وی افزود: «باید قبول کنیم که همه مسلمان هستیم و این دو بازیکن نیز از بازیکنان خوب و با تجربه‌ هستند. نباید چیزی را که نمی‌دانیم تنها 2 ساعت بعد از بازی آن را در رسانه ملی پخش کنیم.»
سالارکیا ادامه داد: «به هیچ عنوان این ماجرا صحت ندارد و من از تک تک هواداران می‌خواهم به این موارد توجه نکنند. از رسانه ملی هم گله دارم که چرا بدون بررسی این موضوع را بازتاب داده‌ است. آیا در نظر نمی‌گیرند که با احساسات برخی‌ها بازی می‌شود؟ این موضوع توسط رسانه ملی ترویج بی‌اخلاقی در جامعه است.»
رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: «در صورتی که این موضوع صحت داشت صددرصد کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با افراد خاطی برخورد جدی می‌کرد اما با توجه به بررسی‌های انجام شده این موضوع صحت نداشته اما متاسفانه آن را بزرگ می‌کنند.»
سالارکیا خاطرنشان کرد:‌ «در باشگاه پرسپولیس تغییر مدیریت رخ داده و طبیعی است که در این بین تنش‌هایی به وجود آید اما آنهایی که قلبشان برای پرسپولیس می‌تپد نباید به این اتفاقات توجه کنند. متاسفانه این اتفاقات زمانی می‌افتد که ما بازی را می‌بریم، فقط امیدوارم قصد و غرضی در کار نباشد.»
وی در پایان در خصوص دعوت مهرداد اولادی به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ «در مورد این بازیکن در چند روز آینده اظهارنظر خواهم کرد.»


* فدراسیون فوتبال: با خاطیان به شدت برخورد می شود
رئیس کمیته انضباطی به حرکات بی شرمانه بازیکنان پرسپولیس واکنش نشان داد و آن را شرم آور خواند.
همانطور که انتظار می رفت حرکت 2 بازیکن پرسپولیس بعد از گلزنی تیم در مسابقه داماش جنجالی شد.
اسماعیل حسن زاده درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و داماش گیلان اظهار داشت: «متاسفانه در صحنه های شادی گل بازیکنان پرسپولیس در هر سه گل، شاهد کارهای زشتی از سوی بازیکنان بودیم که دیدن تصاویر تلویزیونی این صحنه ها شرم آور بود. کمیته انضباطی به شدت به این اتفاقات رسیدگی می کند و با خاطیان به شدت برخورد می شود.»
وی افزود: «رسانه ملی هم در یک کار درست این صحنه ها را در اخبار ورزشی و بازپخش بازی پخش نکرد و فقط یک بار در پخش مستقیم نشان داده شده که جای تشکر دارد.»
حسن زاده ادامه داد: «متاسفانه از این صحنه ها عکس برداری شده ولی قابلیت چاپ در مطبوعات و رسانه های اینترنتی رسمی کشور به دلیل زشتی ندارد اما در فضای سایبری غیر رسمی عکس ها و فیلم ها پخش شده و بازخورد و بازتاب بسیار بدی برای فوتبال ایران داشته است. علاوه بر این صحنه های زشت هم درگیری در پایان بازی اتفاق افتاد که به آن هم رسیدگی می کنیم.»
رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: «منتظر فیلم ها و عکس های صحنه های مورد نظر هستیم تا حکم لازم را در این باره صادر کنیم و در این باره کوتاه نمی آییم.»


* آقای فردوسی پور تحویل بگیرید، این هم نتیجه مخالفت با منشور اخلاقی
پس از حمله شدید منتقدان منشور اخلاقی، شاهد اهمال در اجرای قوانین آن بودیم. حال با توجه به حرکات زشتی که روز گذشته از بازیکنان پرسپولیس سر زد، باید منتظر نشست و دید آیا قوانین منشور همچنان با اغماض در مورد بازیکنان اجرا خواهد شد؟
قبل از شروع لیگ برتر فوتبال در سال 1387، بحثی به نام منشور اخلاقی با هدف ایجاد زمینه لازم برای گسترش فرهنگ غنی اسلامی ایرانی در ورزش پرطرفدار فوتبال، با همکاری و تعامل کارشناسان نگاشته شد.
این قوانین در همان ابتدا ذهن بسیاری از اهالی فوتبال در سراسر کشور را به خود مشغول کرد ولی برخی به مخالفت جدی با این قوانین پرداختند.
از جمله افرادی که با منشور اخلاقی به شدت به مخالفت پرداخت مجری برنامه پربیننده 90 بود که حتی در چند برنامه به نقد محتوای قوانین منشور پرداخت. عادل فردوسی پور معتقد بود که در فوتبال نباید به زیرابرو برداشتن و مدل مو و ریش بازیکنان گیر داد، چرا که مچ گیری و پرونده سازی در مسائل شخصی بازیکنان نمی تواند از وظایف قانون باشد. در حالی که هدف این قانون چیزی به جز ورود در مسائل خصوصی افراد بود.
جناب آقای فردوسی آیا این حرکات بازیکنان پرسپولیس مورد تایید شماست؟ اگر شما هم عقیده با ما این نوع حرکات را بی شرمانه می دانید که قطعا همینطور است، بدانید که این نتیجه کمرنگ شدن اعمال قوانین منشور اخلاقی است.
نکته دیگری که باید بدان توجه داشت بازتاب گسترده این صحنه های زشت فوتبالی در رسانه های ضد انقلاب است. بیشتر این رسانه ها این موضوع را در صدر اخبار ورزشی خود قرار دادند و حتی سایت بالاترین یک صفحه مخصوص را به این موضوع اختصاص داده است. هر چند که مخاطبان این سایت ها از این موضوع به شدت انتقاد کرده و آن را یک حرکت زشت و وقیح خوانده اند.
شایان ذکر است، منشور اخلاقی در حقیقت وظیفه باشگاه هاست که در پی اهمال و کم کاری در این زمینه، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال مجبور به طرح موضوع منشور اخلاقی شدند. باشگاه ها با توجه به پولی که به ستاره های خود می دهندباید انتظار رفتار و اخلاق حرفه ای از آنها داشته باشند. اگر منشور اخلاقی با شرایط و ضوابط درست در باشگاه ها اجرا شود، ما شاهد این صحنه های زشت در عرصه ورزش کشور نخواهیم بود.
باید منتظر بود و دید عادل خان در برنامه 90 سیاست سکوت! را در پی می گیرد یا به اصلاح گذشته می پردازد و همچنین آقای رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این جریان نشان خواهد داد و آیا این مسئله را نیز با پاداش های میلیونی حل خواهد کرد؟!!

  موضوع مطلب: ورزش                      تعداد بازديد اين مطلب:  2857                               تاريخ ارسال:  سه شنبه 10 آبان 1390
سلامت و بهداشت
رفع بوی بد دهان
کارت اعتباری و خطراتش
چهره واقعی همسرتان را ببینید
روزه داران+ليمو و عسل
چیپس ماده مخدر است
نكات مهم در مورد مسواك
راهنمای خرید شامپو
این نوع بینی را عمل نکنید
زوج های جوان
کاپشن جدید احمدی نژاد افتتاح شد
هفت اشتباه دختران مجرد
روشهای شادکردن خانمها
ده نکته مهم ازدواج
چه زوجهایی خوشبخت ترند؟
روشهای پیشگیری
رازهای صمیمیت بین همسران
آداب روز و شب ازدواج
دانستنی ها و داستانها
گران ترین پنت‌هاوس تهران
ثروتمندترین ایرانی دنیا
خشن ترین شهر جهان
گران ترین عکس جهان+تصویر
پردرآمدترین ورزشکار ایرانی
آرامگاه خواهر کورش کبیر
مهریه عجیب دختر تهرانی
داستان مانتوی تنگ و چسبان
آرایش و زیبایی
سلفی جذاب بازیگران سینما
تولد نوزاد فریز شده در شیراز
داشتن اندامی بی نظیر+نکته ها
خطرات سوراخ کردن بینی، لب و زبان
ماسک انار برای چین و چروک صورت
تاثیر هویج در زیبایی پوست !
استفاده از تصویر زن در تبلیغ کالا
رژیم غذایی پرکالری و پسر‌دار شدن
روانشناسی
تست ازدواج برای شما
10 نشانه مردان سوءاستفاده گر
تکنيک های ضد خجالت
روشهای جذب دیگران
نمره اعصاب شما چند است؟
با این افراد ازدواج نکنید
آموزش خواندن فكر دیگران
چگونه زندگی را ساده بگیریم؟