گالري عکس
جديدترين مطالب سايت
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
هنر نمایی های شگفت انگیز با گچ بر روی دیوار+تصاویر!
رستورانی زیبا در آبهای اقیانوس+تصاویر
پلی عجیب با شیبی باور نکردنی!+عکس
تصاویر جالب و دیدنی از سفر به ماه
نوه کوچولوی رهبر انقلاب در نماز عید فطر+عکس
سلفی هنرمندان؛ احسان علیخانی با احسان خواجه امیری
عکسهای خفن نرگس محمدی در سال 94
میدان تجریش 114 سال پیش+عکس
مردهای جذاب سال2015+تصاویر
غیرعادی ترین نقاط توریستی جهان+ تصاویر
خودرویی اعجاب انگیز از بنز+تصاویر
بازدید از نمایشگاهی که جعل شد!
بزرگترین هتل جهان در جوار مسجدالحرام
تصاویر هنری را از درون لباس زنان ببینید
ترکیب عکس
شبنم قلی خانی کنار دریا+عکس
نبرد مارمولکهای بزرگ+تصویر
تصاویری از گلهای عجیب و غریب و زیبا
تصاویری از دره های عمیق و شگفت انگیز جهان
طراحی های زیبا برای درب ورودی ساختمان
دیدار آنجلینا جولی با اردوغان+تصویر
تمرین تیم ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس زیبای كامبيز ديزباز در كنار دختر نازش!
بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان
این زن ها، مردانشان را خل می کنند!
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
۱۰ حیوان باهوش دنیا را بشناسید!
قبل از تمرین چه بخوریم؟
بخش مسکن از چه زمان وارد رونق می‌‌شود؟
بی‌پولی سریال معمای شاه را تعطیل کرد
شهاب حسینی از جشنواره فجر استعفا داد
پیامک های عاشقانه جدید (دی ماه 94)
تصادف رانندگی باعث نصف شدن MVM شد! (+عکس)
علت ها و راهکارهای بی میلی جنسی
دانستنی های جالب و خواندنی
مغز انسان هم هک می شود!
پژوی کلاسیک قدیمی در ایران (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
خواب راحت و دیدنی این مرد تنها روی یک طناب! + عکس
یک میوه عالی + خواص درمانی میوه خرمالو
عکس زیبای دختر کوچولوی علی کریمی + عکس
معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان
عطرهای دهۀ 90 میلادی هنوز زنده اند
مهراوه شریفی نیا تماشاچی ویژه بازی بارسلونا و سویا+ عکس
وزیر بهداشت در صف پلکان+عکس
دانشمند سه گوش استرالیایی!+ تصاویر
دستخط رهبر انقلاب در مورد تدفین شهدای غواص
کارت عروسی و گوسفندان بخت برگشته!
دیدنی و شنیدنی ها
وبگردی در اینترنت
این بازیگر زن معروف ایرانی مورد حمله یک شرور قرار گرفت

پریناز ایزدیار را مخاطبان سریال های مناسبتی تلویزیون به خوبی می شناسند. کسی که با «پنج کیلومتر تا بهشت» دیده شد و خیلی زود توانست به یکی از ستاره های نوپای تلویزیونی تبدیل شود.

او این روزها مشغول بازی در سریال «زمانه» حسن فتحی است. هر چند این کار چند روزی تحت تاثیر اتفاق ناگواری که برای ایزدیار افتاده، قرار گرفته است. جزئیات را از زبان خود ایزدیار بخوانید:

شنیده ایم تازگی اتفاق ناگواری برایت افتاده. گویا یک دزد به تو و ماشینت حمله کرده و باعث مشکلاتی برای تو شده. خودت برایمان توضیح بده چه اتفاقی افتاده.

- چهار راه فرمانیه منتظر دوستم بودم تا سوار ماشینم شوم و با هم به عروسی برویم. شیشه سمت شاگردم پایین بود و اصلا حواسم به این موضوع نبود. دیدم آقایی به سمت ماشین می دود و سرش را داخل ماشین کرد تا کیفم را بردارد. کمی مقاومت کردم که نتواند کیفم را ببرد اما زورم به او نرسید و خیلی سریع سوار موتوری که منتظرش بود شد و در رفت.

با هم درگیر شدید؟

- من تمام تلاشم را کردم که نتواند کیفم را ببرد اما با کف دستش به صورتم کوبید و فرار کرد! آنقدر هم حرفه ای این کار را انجام داد که نتوانستم چهره اش را ببینم! امیدوارم حداقل مدارکم را بیندازد در صندوق پست.

چه اتفاقی برای خودت افتاد؟

- صورتم ورم کرد و جای مشتش روی صورتم ماند. از طرفی صبح هم باید می رفتم سر صحنه جلوی دوربین ولی سعی کردیم با گریم درستش کنیم. من بعد از این اتفاق چون به شدت عصبی شده بودم، ۴۵ دقیقه گریه می کردم.

واقعا اتفاق ترسناکی است. از آن موقع به بعد هم همیشه شیشه های ماشینم را بالا می دهم. این کار را به همه مردم توصیه می کنم چون این روزها خیلی دزدی زیاد شده.

این تصور در ذهنت نیامد که ممکن است آدمی از دستت ناراحت باشد و این برنامه را برایت چیده باشد؟

- نه، مطمئنم آن دزد فقط به فکر بردن کیفم بود و هیچ چیز دیگری در این میان وجود نداشت. فکر نمی کنم کسی اینقدر با من مشکل داشته باشد، ولی خب بالاخره ممکن است در هر آدمی حس حسادت یا کینه به وجود بیاید، حتی خود من هم از این قاعده مستثنا نیستم ولی چون همیشه رفتارم با اطرافیانم خیلی خوب است، بعید می دانم کسی اینقدر با من مشکل داشته باشد که بخواهد چنین کاری انجام دهد.

بعد از این اتفاق به اولین کسی که زنگ زدی که بود؟

- اول به پلیس ۱۱۰ زنگ زدم و بعد به برنامه ریز سریال «زمانه». به او گفتم فردا یک ساعت به من فرصت بدهید بروم کلانتری دنبال مدارکم. دوست نداشتم به پدر و مادرم زنگ بزنم و بیخود نگرانشان کنم.

این بازیگر زن معروف ایرانی مورد حمله یک شرور قرار گرفت

چقدر پول در کیفت بود؟

- شانسی که آوردم پول هایم را دو دسته کرده بودم و در دو کیف گذاشته بودم. فکر می کنم ۳۰۰-۲۰۰ هزار تومان پول در آن کیف بود. مهم آن مدارک شناسایی و عابربانک هایم است که دزد برد!

حالا کمی از سریال «زمانه» حسن فتحی بگو.

- نام قبلی این سریال «ارغوان» بود که به «زمانه» تغییر کرد اما اینکه با چه نامی پخش شود، هنوز معلوم نیست. از اول قرار بود این سریال ۴۵ قسمتی باشد اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده. کار در این سریال تا الان خوب بوده ولی امیدوارم بهتر هم بشود.

ان شاء الله این همه زحمت باعث شود زمان پخش استقبال شایسته ای از آن به عمل بیاید. نمی دانم مردم چقدر این کار را دوست داشته باشند اما خودم که فکر می کنم کار خوبی شده است.

سریالی که باعث شد دیده شوی «پنج کیلومتر تا بهشت» بود. «زمانه» بیشتر باب میلت است یا کار علیرضا افخمی؟

- آن کار اولین سریال من بود و از آن مهمتر اینکه در ماه رمضان پخش شد. اتفاق بزرگی برای من بود اما در «زمانه» حرفه ای تر کار می کنم و چیزهای جدیدی را تجربه می کنم. فکر می کنم کار کردن با آقای «حسن فتحی» برای همه بازیگرانی که تا امروز با ایشان کار کرده اند تفاوتی با دیگر کارهایشان داشته است؛ خیلی از چهره ها و سوپر استارهای سینمای ایران مثل «شهاب حسینی»، «کتایون ریاحی»، «هدیه تهرانی»، «هانیه توسلی»، «حسین یاری» و … که این همه کارهای درخشان در کارنامه شان است، حداقل یک کار با آقای فتحی داشته اند. مطمئنم این همکاری برای همه شان یک اتفاق و تجربه بزرگی به حساب می آید، قطعا برای من هم همینطور خواهد بود و امیدوارم آنچه باید را از ایشان یاد گرفته باشم.

یعنی می خواهی بگویی جا پای مثلا هدیه تهرانی و کتایون ریاحی گذاشته ای؟

- نه، من این حرف را نزدم! (می خندد) این عزیزان پیشکسوت های من هستند و اصلا قصد مقایسه ندارم اما به هر حال حضور در کار «حسن فتحی» برای من یک سکوی پرتاب ایده آل به حساب می آید و قدم بزرگی برای پیشرفتم خواهد بود.

کم کم باید لقب «لوک خوش شانس» را به خاطر کار با کارگردان های بزرگ تلویزیونی به تو بدهیم، موافقی؟

- اتفاقا سر این کار و بعد از تجربه «پنج کیلومتر تا بهشت» دوباره با آقای «شهرام قاعدی» همبازی هستم و ایشان اولین روزی که من را سر صحنه دیدند، همین حرف شما را به من زدند! (می خندد) او گفت: «خیلی خوش شانسی که در این کار هم هستی.»

ولی خودم اعتقادی به شانس ندارم، به نظرم حتما چیزهایی درونم هست و دیده شده که این اتفاقات خوب برایم می افتد. مسلما وقتی آدمی مثل «حسن فتحی» بازیگرانش را انتخاب می کند، حتما معیارهایی برای خودش دارد، همانطور که یک بازیگر، خودش کار و کارگردان را انتخاب می کند.

ماندگارترین سریال «حسن فتحی» از نظر تو کدام یک است؟

- به نظرم «میوه ممنوعه» و «شب دهم».

به نظرت کیفیت و جذابیت «زمانه» به «میوه ممنوعه» می رسد؟

- نمی دانم. باید پخش شود تا بازخوردهای مردم را ببینیم. تفاوت این کار با «میوه ممنوعه»، انتخاب بازیگران است که آقای فتحی این بار به بازیگران جوان مثل من، «حسین مهری» و چند بازیگر دیگر خیلی بها داده اند.

درباره نقشت برایمان توضیح بده. نقش اصلی است؟

- بله، در این کار پارتنر اصلی «حمید گودرزی» هستم. «ارغوان» دختری است که فکر می کنم خیلی از آدم ها به خصوص دختران همسن و سال «ارغوان» با او همذات پنداری خواهند کرد. او مثل هر آدم دیگری اشتباه می کند، کار درست انجام می دهد، خوش اخلاق و بد اخلاق می شود، به فکر انتقام می افتد و زندگی اش مثل همه آدم های عادی ابعاد مختلفی دارد.

خیلی قهرمان عجیب و غریبی نیست و دوستش دارم. از اول تا انتهای داستان اتفاقاتی می افتد که ارغوان خیلی تغییر شخصیت می دهد و گره های جدیدی در قصه ایجاد می شود. اکثر کاراکترهای این سریال رمزآلود هستند.

دوست داری با کدام کارگردان ها کار کنی؟

- هر وقت از من می پرسیدند دوست داری با چه کارگردانی کار کنی، آقای فتحی قطعا یکی از گزینه هایم بود و مطمئنم اگر به افراد دیگری هم فکر کنم، همکاری مان اتفاق خواهد افتاد. یک بار در برنامه تحویل بهار آقای فرزاد حسنی ایشان از من پرسیدندن دوست داری با کدام کارگردان کار کنی؟ من هم در جواب گفتم آقایان داریوش مهرجویی و اصغر فرهادی. آنجا آقای حسنی حرف عجیبی زد و گفت: «یعنی هر کس اسکار می گیرد خوب است باهاش کار کنی؟!» البته ایشان اجازه ندادند جواب سوالشان را بدهم اما مگر در اینکه آقای فرهادی قبل از گرفتن اسکار هم کارگردان خوبی بودند شکی وجود دارد؟! اگر الان هم دوباره همین سوال از من بشود با اطمینان کامل می گویم کار با آقایان فرهادی و مهرجویی آرزویم است و اگر این اتفاق هم نیفتد، دوست دارم یک ساعت روبرویشان بنشینم و از تجربیاتشان استفاده کنم.

چقدر تجربه حمید گودرزی در سریال «زمانه» به کمکت آمد؟

- حمید گودرزی در کار خیلی پارتنر خوبی است، به خودش هم این موضوع را گفته ام که قبل از اینکه بشناسمش هیچ وقت تصور نمی کردم همکار خوبی باشد! خیلی با حوصله است و انرژی زیادی برای پلان های خودش و حتی من می گذارد تا کار خوب از آب دربیاید.

خدا را شکر روبروی آدمی بازی می کنم که خیلی از مردم دوستش دارند و همیشه بازی های خوبی داشته. او جزو کسانی است که همیشه دوست داشتم یک روز با هم کار کنیم.

حمید گودرزی در این کار همسرت است؟

- نباید داستان را لو بدهم! (می خندد) نه، ما اول داستان می بینیم «ارغوان» یک وکیل است و «حمید گودرزی» (بهزاد) موکل اوست. حالا اجازه دهید اینکه چه اتفاقاتی بعدا برای این دو نفر می افتد، همه با هم زمان پخش ببینیم، فقط می توانم بگویم خیلی اتفاقات عجیبی برایشان خواهد افتاد که اصلا قابل پیش بینی نیست


 


  موضوع مطلب: حوادث                      تعداد بازديد اين مطلب:  3950                               تاريخ ارسال:  سه شنبه 16 آبان 1391
سلامت و بهداشت
رفع بوی بد دهان
کارت اعتباری و خطراتش
چهره واقعی همسرتان را ببینید
روزه داران+ليمو و عسل
چیپس ماده مخدر است
نكات مهم در مورد مسواك
راهنمای خرید شامپو
این نوع بینی را عمل نکنید
زوج های جوان
کاپشن جدید احمدی نژاد افتتاح شد
هفت اشتباه دختران مجرد
روشهای شادکردن خانمها
ده نکته مهم ازدواج
چه زوجهایی خوشبخت ترند؟
روشهای پیشگیری
رازهای صمیمیت بین همسران
آداب روز و شب ازدواج
دانستنی ها و داستانها
گران ترین پنت‌هاوس تهران
ثروتمندترین ایرانی دنیا
خشن ترین شهر جهان
گران ترین عکس جهان+تصویر
پردرآمدترین ورزشکار ایرانی
آرامگاه خواهر کورش کبیر
مهریه عجیب دختر تهرانی
داستان مانتوی تنگ و چسبان
آرایش و زیبایی
سلفی جذاب بازیگران سینما
تولد نوزاد فریز شده در شیراز
داشتن اندامی بی نظیر+نکته ها
خطرات سوراخ کردن بینی، لب و زبان
ماسک انار برای چین و چروک صورت
تاثیر هویج در زیبایی پوست !
استفاده از تصویر زن در تبلیغ کالا
رژیم غذایی پرکالری و پسر‌دار شدن
روانشناسی
تست ازدواج برای شما
10 نشانه مردان سوءاستفاده گر
تکنيک های ضد خجالت
روشهای جذب دیگران
نمره اعصاب شما چند است؟
با این افراد ازدواج نکنید
آموزش خواندن فكر دیگران
چگونه زندگی را ساده بگیریم؟