گالري عکس
جديدترين مطالب سايت
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
هنر نمایی های شگفت انگیز با گچ بر روی دیوار+تصاویر!
رستورانی زیبا در آبهای اقیانوس+تصاویر
پلی عجیب با شیبی باور نکردنی!+عکس
تصاویر جالب و دیدنی از سفر به ماه
نوه کوچولوی رهبر انقلاب در نماز عید فطر+عکس
سلفی هنرمندان؛ احسان علیخانی با احسان خواجه امیری
عکسهای خفن نرگس محمدی در سال 94
میدان تجریش 114 سال پیش+عکس
مردهای جذاب سال2015+تصاویر
غیرعادی ترین نقاط توریستی جهان+ تصاویر
خودرویی اعجاب انگیز از بنز+تصاویر
بازدید از نمایشگاهی که جعل شد!
بزرگترین هتل جهان در جوار مسجدالحرام
تصاویر هنری را از درون لباس زنان ببینید
ترکیب عکس
شبنم قلی خانی کنار دریا+عکس
نبرد مارمولکهای بزرگ+تصویر
تصاویری از گلهای عجیب و غریب و زیبا
تصاویری از دره های عمیق و شگفت انگیز جهان
طراحی های زیبا برای درب ورودی ساختمان
دیدار آنجلینا جولی با اردوغان+تصویر
تمرین تیم ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس زیبای كامبيز ديزباز در كنار دختر نازش!
بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان
این زن ها، مردانشان را خل می کنند!
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
۱۰ حیوان باهوش دنیا را بشناسید!
قبل از تمرین چه بخوریم؟
بخش مسکن از چه زمان وارد رونق می‌‌شود؟
بی‌پولی سریال معمای شاه را تعطیل کرد
شهاب حسینی از جشنواره فجر استعفا داد
پیامک های عاشقانه جدید (دی ماه 94)
تصادف رانندگی باعث نصف شدن MVM شد! (+عکس)
علت ها و راهکارهای بی میلی جنسی
دانستنی های جالب و خواندنی
مغز انسان هم هک می شود!
پژوی کلاسیک قدیمی در ایران (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
خواب راحت و دیدنی این مرد تنها روی یک طناب! + عکس
یک میوه عالی + خواص درمانی میوه خرمالو
عکس زیبای دختر کوچولوی علی کریمی + عکس
معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان
عطرهای دهۀ 90 میلادی هنوز زنده اند
مهراوه شریفی نیا تماشاچی ویژه بازی بارسلونا و سویا+ عکس
وزیر بهداشت در صف پلکان+عکس
دانشمند سه گوش استرالیایی!+ تصاویر
دستخط رهبر انقلاب در مورد تدفین شهدای غواص
کارت عروسی و گوسفندان بخت برگشته!
دیدنی و شنیدنی ها
وبگردی در اینترنت
کلنل بدون پاپیون،چگونه به ایران آمد

کلنل بدون پاپیون،چگونه به ایران آمد

افتتاح اولین رستوران KFC در کرج؛
کلنل بدون پاپیون،چگونه به ایران آمد
رستوران کی اف سی،رستوران زنجیره‌ای آمریکایی است که در سال ۱۹۵۲ میلادی توسط کلونل هارلند ساندرز در ایالت کنتاکی آمریکا آغاز به کار کردو هم اکنون در بیش از صد کشور جهان دارای بیش از سیزده هزار رستوران است اما در ایران به تازگی و در اوج تحریم ها آغاز به کار کرده است .

گروه اقتصادی-کی‌اف‌سی (در انگلیسی: KFC) مخفف کلمه Kentucky Fried Chicken (به معنای مرغ سوخاری کنتاکی)، نام یک رستوران زنجیره‌ای آمریکایی است که در سال 1952 میلادی توسط کلونل هارلند ساندرز در ایالت کنتاکی آمریکا آغاز به کار کرد.

این رستوران هم اکنون در بیش از صد کشور جهان دارای بیش از سیزده هزار رستوران است.
در مجموع حدود هفتصد و پنجاه هزار نفر در سراسر جهان در رستورانهای کی‌اف‌سی بصورت مستقیم و غیرمستقیم کار می‌کنند و مرغ سوخاری غذای اصلی این رستوران‌هاست.
کی اف سی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده فست فود(غذای آماده) در دنیاست که روزانه هشت میلیون مشتری در سرتاسر جهان دارد واکنون اولین شعبه خود در ایران را در جهانشهر کرج افتتاح کرده است.این برند امریکایی الاصل که به روش پخت مرغ سوخاری گفته می شود در لوگوی خود تصویری از کلنل را به همراه دارد و در شرایطی وارد بازار ایران شده است که حتی تصویر کلنل معروف آن بدون پاپیون است و توانسته از فیلتر تحریم های علیه ایران بگذرد و این تعجب را ایجاد کند که چگونه رستورانی با مجوز رسمی آمریکایی،با تغییرات می تواند مجوز ایرانی هم بگیرد و پا به بازار غذای ایران بگذارد.

مخفف سازی برند آمریکایی در ادبیات فارسی
شرکت «کیهان افتخار سینا» به عنوان مالک برند کی اف سی در ایران با اختصار فارسی به انگلیسی از کیهان(کی) افتخار(اف) و سینا (سی) برند کی اف سی ایرانی را ثبت کرده و اولین شعبه خود را در ایران افتتاح کرده است و در ماه جاری هم تعدادی از شعبات خود رادر تهران و دیگر شهرها افتتاح می کند.در این خصوص در مراسم افتتاح اولین شعبه این رستوران در ایران مدیر عامل رستوران های زنجیره ای کی اف سی طی کنفرانسی خبری از کم و کیف افتتاح این رستوران در ایران که با حاشیه هایی نیز همراه است به خبرنگاران توضیحاتی داد.
امیرحسین علیزاده با اشاره به اینکه طی یک پروسه 5 ساله و مبلغ هنگفتی سرمایه گذاری این موضوع محقق شده توضیح داد:طی 5 سال تلاش توانستیم اخذ مجوز های داخلی و خارجی را انجام دهیم زیرا با خرید امتیاز از شرکت مادر،کی اف سی ایرانی و نه امریکایی افتتاح شده است. وی با تاکید بر صد در صد ایرانی بودن افزود:اسم رستوران ما کی اف سی است اما برند آمریکایی نیستیم ؛ما شرکت امریکایی نیستیم .

کلنل بدون پاپیون،چگونه به ایران آمد

ایرانی و اذری هستیم نه آمریکایی
علیزاده در پاسخ به این پرسش قانون که چگونه یک برند آمریکایی در شرایط کنونی ایران توانسته وارد شود هم گفت:امروز تاکیدی بر آمریکایی بودن این نشان نداریم زیرا ما مجوزهای داخلی را از 5 وزارتخانه ی داخلی کسب کرده ایم و باید توجه داشت که کی اف سی به روشی از پخت اختصاص دارد و یک شرکت چند ملیتی محسوب می شود که در تمام دنیا فعال است.
وی ادامه داد: شرکت ما به عنوان یک شرکت ایرانی الاصل پس از 5 سال تلاش و رایزنی توانست جواز نمایندگی این رستوران زنجیره ای را در ایران بگیرد و ما هم ایرانی هستیم و آذری هستیم و نه آمریکایی و خارجی! در مالزی 480 شعبه از کی اف سی وجود دارد و این کشور از قدرتمند ترین عرضه کننده های فست فود های این شرکت در آسیا است و ما نیز برنامه داریم تا در 5 سال در ایران شعبات خود را به 500 نمایندگی برسانیم.
علیزاده در خصوص مالکیت برند کی اف سی هم اینگونه توضیح داد که یک برند امریکایی است و در قالب یک شرکت هلدینگ فعالیت می کند و این شرکت مالکیت برند های معتبری همچون ماربورو پپسی را نیز در اختیار دارد.

کیفت اصلی و رستوران ایرانی کی اف سی
مدیر عامل کی اف سی ایران در خصوص کیفیت اصلی این رستوران ها و برنامه کیفی آن در ایران هم توضیح داد:"کی اف سی" قرار است با کیفیتی بالاتر از کشورهایی نظیر امارات، ترکیه، مالزی و قطر اراده شود زیرا غذایی جهانی، ایرانی و حلال را با تنوع 32 مدل غذا به مردم ارائه خواهیم کرد .
وی در خصوص امکانات و روش تولید هم گفت:در کارخانه تولید غذا 3 فاز داریم و کار صنعتی انجام می دهیم زیرا ما غذای خودمان را تولید می کنیم و از بسته بندی و روش پخت خاص خود پیروی می کنیم که نیازمند پودر و فرمول پخت مخصوص خود است که نباید لو برود.
او در خصوص سلیقه ایرانی و حساسیت های غذایی هم گفت: در این مسیر ذائقه ایرانی را هم مد نظر داشتیم و با رعایت کلیه استانداردهای این برند معروف،تست‎های مختلفی برای سنجش ذایقه هموطنان ایرانی طراحی کردیم که در نهایت باعث شد تا از منوی اصلی که 700 نوع داشت منویی 32 مدله تنظیم کردیم و برنامه ریزی کنیم که هرماه با تبلیغ و معرفی یک مدل غذا ، منوی ارایه شده در ایران را گسترش دهیم.
وی افزود: مقرر است تا در هر ماه یک مدل غذا به لیست غذاهای خود اضافه کنیم و تعداد تنوع منو را تا 50 نوع غذا برسانیم.
او تاکید کرد که رستوران های مذکور به صورت 100 درصدی از استانداردهای شرکت اصلی کی اف سی پیروی می کند اما به دلیل برخی مشکلات ممکن است برخی نکات کاملا اجرا نشود اما در کل دستگاه ها و تجهیزات به صورت کامل از شرکت مادر خریداری شده است .
وی ادامه داد: هم اکنون حجم عظیمی سرمایه گذاری در 12500 مترمربع فضای تولیدی شده است و زمینه اشتغال 2 تا 3 هزار نفر را به صورت مستقیم در ایران فراهم کرده ایم.

نمایندگی های کی اف سی
علیزاده با بیان اینکه تا سال 92 برنامه ریزی شده تا 100 شعبه رستوران در ایران افتتاح شود گفت: شمار این رقم ظرف 5 سال به 500 رستوران می رسد تا برنامه های ما از مالزی که با داشتن 460 شعبه بزرگترین مالک آسیایی این برند است عبور کند و یزرگترین رستوران های منطقه را به خود اختصاص دهیم.
وی تاکید کرد :تمامی امور از جمله اعطای نمایندگی به متقاضیان، تهیه، توزیع و تولید انواع موادغذایی و مواد اولیه آن و خرید و فروش تجهیزات و ماشین آلات طبخ غذای "کی اف سی" و واردات و صادرات مواد و تجهیزات مرتبط با برند فوق به شرکت ایرانی "کیهان افتخار سینا" واگذار شده است.
وی ادامه داد:اکنون شعبه اول در کرج افتتاح شده و در حال تدارک راه اندازی 18 شعبه در تهران(4 شعبه ولیعصر،لواسان،فرجام،شریعتی) ، کرج ، شیراز ، مشهد ، بندرعباس ،سنندج ،تبریز، آمل و زاهدان هستیم .

مشکلات رستوران های زنجیره ای در ایران
وی همچینین با اشاره به محدودیت های فعالیت رستوران داری در ایران گفت :از 5 سال گذشته که فعالیت اخذ نمایندگی را آغاز کردیم اگر سرمایه ها را در تولید یک برند ایرانی گذاشته بودیم می توانستیم در المپیک پکن عم تبلیغات داشته باشیم زیرا رقم ضمانت حسن انجام کار ما در شرکت اصلی بسیار بالاست و در داخل کشور هم با رستوران های زنجیزه ای که شرکت مادر دارند و استانداردهای مشخصی دارند صنفی برخورد می شود.
او ادامه داد:برای افتتاح شعبه در شهرستانها باید بدون توجه به مجوزها و موافقتنامه هایی که در حد وزارتخانه ها ست باز هم از اتحادیه شهر ها مجوز بگیریم و با مشکلات عدیده ای برخورد کنیم.
این فعال بخش خصوصی در خصوص اشتغالزایی که بواسطه ی راه اندازی این رستوران ها در کشور ایجاد می شود گفت: راه اندازی این رستوران ها 2 تا 3 هزار نفر را به صورت مستقیم وارد بازار کار می کند که این رقم تا پایان سال جاری تحقق خواهد یافت .
وی همچنین در خصوص رستوران هایی که هم اکنون در کشور با این نام مشغول به فعالیت هستندهم گفت: با اقدامات انجام شده توسط مدیریت شرکت ،علیه تمامی آنها اقامه دعوی شده و این شرکتها که اعتبار واقعی ندارند می توانند با مراجعه به صاحب امتیاز اصلی کی اف سی در ایران ، درخواست نمایندگی دهند.


  موضوع مطلب: كار و اقتصاد                      تعداد بازديد اين مطلب:  2053                               تاريخ ارسال:  يكشنبه 7 اسفند 1390
سلامت و بهداشت
رفع بوی بد دهان
کارت اعتباری و خطراتش
چهره واقعی همسرتان را ببینید
روزه داران+ليمو و عسل
چیپس ماده مخدر است
نكات مهم در مورد مسواك
راهنمای خرید شامپو
این نوع بینی را عمل نکنید
زوج های جوان
کاپشن جدید احمدی نژاد افتتاح شد
هفت اشتباه دختران مجرد
روشهای شادکردن خانمها
ده نکته مهم ازدواج
چه زوجهایی خوشبخت ترند؟
روشهای پیشگیری
رازهای صمیمیت بین همسران
آداب روز و شب ازدواج
دانستنی ها و داستانها
گران ترین پنت‌هاوس تهران
ثروتمندترین ایرانی دنیا
خشن ترین شهر جهان
گران ترین عکس جهان+تصویر
پردرآمدترین ورزشکار ایرانی
آرامگاه خواهر کورش کبیر
مهریه عجیب دختر تهرانی
داستان مانتوی تنگ و چسبان
آرایش و زیبایی
سلفی جذاب بازیگران سینما
تولد نوزاد فریز شده در شیراز
داشتن اندامی بی نظیر+نکته ها
خطرات سوراخ کردن بینی، لب و زبان
ماسک انار برای چین و چروک صورت
تاثیر هویج در زیبایی پوست !
استفاده از تصویر زن در تبلیغ کالا
رژیم غذایی پرکالری و پسر‌دار شدن
روانشناسی
تست ازدواج برای شما
10 نشانه مردان سوءاستفاده گر
تکنيک های ضد خجالت
روشهای جذب دیگران
نمره اعصاب شما چند است؟
با این افراد ازدواج نکنید
آموزش خواندن فكر دیگران
چگونه زندگی را ساده بگیریم؟