گالري عکس
جديدترين مطالب سايت
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
هنر نمایی های شگفت انگیز با گچ بر روی دیوار+تصاویر!
رستورانی زیبا در آبهای اقیانوس+تصاویر
پلی عجیب با شیبی باور نکردنی!+عکس
تصاویر جالب و دیدنی از سفر به ماه
نوه کوچولوی رهبر انقلاب در نماز عید فطر+عکس
سلفی هنرمندان؛ احسان علیخانی با احسان خواجه امیری
عکسهای خفن نرگس محمدی در سال 94
میدان تجریش 114 سال پیش+عکس
مردهای جذاب سال2015+تصاویر
غیرعادی ترین نقاط توریستی جهان+ تصاویر
خودرویی اعجاب انگیز از بنز+تصاویر
بازدید از نمایشگاهی که جعل شد!
بزرگترین هتل جهان در جوار مسجدالحرام
تصاویر هنری را از درون لباس زنان ببینید
ترکیب عکس
شبنم قلی خانی کنار دریا+عکس
نبرد مارمولکهای بزرگ+تصویر
تصاویری از گلهای عجیب و غریب و زیبا
تصاویری از دره های عمیق و شگفت انگیز جهان
طراحی های زیبا برای درب ورودی ساختمان
دیدار آنجلینا جولی با اردوغان+تصویر
تمرین تیم ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس زیبای كامبيز ديزباز در كنار دختر نازش!
بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان
این زن ها، مردانشان را خل می کنند!
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
۱۰ حیوان باهوش دنیا را بشناسید!
قبل از تمرین چه بخوریم؟
بخش مسکن از چه زمان وارد رونق می‌‌شود؟
بی‌پولی سریال معمای شاه را تعطیل کرد
شهاب حسینی از جشنواره فجر استعفا داد
پیامک های عاشقانه جدید (دی ماه 94)
تصادف رانندگی باعث نصف شدن MVM شد! (+عکس)
علت ها و راهکارهای بی میلی جنسی
دانستنی های جالب و خواندنی
مغز انسان هم هک می شود!
پژوی کلاسیک قدیمی در ایران (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
خواب راحت و دیدنی این مرد تنها روی یک طناب! + عکس
یک میوه عالی + خواص درمانی میوه خرمالو
عکس زیبای دختر کوچولوی علی کریمی + عکس
معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان
عطرهای دهۀ 90 میلادی هنوز زنده اند
مهراوه شریفی نیا تماشاچی ویژه بازی بارسلونا و سویا+ عکس
وزیر بهداشت در صف پلکان+عکس
دانشمند سه گوش استرالیایی!+ تصاویر
دستخط رهبر انقلاب در مورد تدفین شهدای غواص
کارت عروسی و گوسفندان بخت برگشته!
دیدنی و شنیدنی ها
وبگردی در اینترنت
فـال روزانه 1391/07/13

فروردین:

چند روزی است که احساس بهتری نسبت به خود و زندگیتان دارید. سعی کنید این احساس را حفظ کنید و از آن برای بهتر کردن شرایط زندگی خود استفاده کنید.

پیش بینی روابط شما: تنها زمانی دیگران را نصیحت کنید که خودشان از شما درخواست می کنند، و خودتان را در چیزی که به شما ربط چندانی ندارد دخالت ندهید.

پیش بینی شغل شما: برای اینکه در کار خود موفق باشید کاملا در وقت صرفه جویی کنید و شب قبل از رفتن به رختخواب از خود بپرسید که چقدر به کارهای موردنظرتان رسیده اید.

اردیبهشت:

ممکن است زندگی شخصی شما با یک چالش روبرو شود. برای اینکه به این انرژی منفی غلبه کنید، لازم است تنها بر کاری که در حال انجامش هستید تمرکز کنید.

پیش بینی روابط شما: مراقب کسانی که از موفقیت و شادی شما چندان خوشحال نمی شوند باشید. حسادت خطرناک ترین اسلحه ای است که دیگران می توانند علیه شما به کار بگیرند.

پیش بینی شغل شما: اگر در پروژه ای درگیر هستید که مستزلم کار با تکنولوژی مدرن است، احتمالا به پیشرفت هایی دست خواهید یافت و موفقیت هایی در انتظارتان خواهد بود.

خرداد:

از مسافرتی که پیش رو دارید نهایت استفاده را ببرید. اگر به فکر خرید هدیه برای کسی هستید در انتخاب آن دقت کنید.

پیش بینی روابط شما: هرگز اجازه ندهید بودن کسی در کنارتان و محبت های او باعث شود که وجودش را نادیده بگیرید و قدرش را ندانید. به روزی فکر کنید که او دیگر نباشد.

پیش بینی شغل شما: همیشه بین خود و همکاران فاصله ای را رعایت کنید چون صمیمیت بیش از اندازه دردسرآفرین خواهد بود. گاهی سکوت و محافظه کاری گزینه بهتری است.


تیر:

سفری در پیش دارید که پر از اتفاقات خوب و خوشایند است. این سفر می تواند به زندگی شما تنوع ببخشد یا بر تجاربتان بیفزاید.

پیش بینی روابط شما: امروز صحبت های شما بر طرف مقابل تاثیر خواهد داشت و می توانید به خوبی منظور خود را بیان کنید و البته پاسخ مثبت هم بگیرید.

پیش بینی شغل شما: اگر همچنان به تلاش ادامه دهید با رسیدن به موفقیت های بزرگ غافلگیر خواهید شد. در این میان همفکری دیگران نیر به کمکتان خواهد آمد.

مرداد:

اگر حس می کنید زندگی خسته کننده و یکنواخت شده است نگاهی به خودتان بیندازید. شاید اخیرا بیش از حد ساکن بوده اید و خود را به چالش نکشیده اید.

پیش بینی روابط شما: اگر احساس می کنید کسی به شما زور می گوید یا حقوقتان را رعایت نمی کند، هرگز سکوت نکنید و ناراحتیتان را ابراز کنید. چه اشکالی دارد اگر توقعات منطقی  خود را بیان کنید؟

پیش بینی شغل شما: کار جدیدی را شروع می کنید که تجربه ای متفاوت خواهد بود و از آن لذت خواهید برد. فقط مراقب باشید دیگران همه مسئولیت را به گردن شما نیندازند.

شهریور:

قبل از اینکه تصمیم بگیرید، از خودتان بپرسید که واقعا چه می خواهید. آیا آنچه می خواهید شما را راضی خواهد کرد؟ تنها پس از  پاسخ به این سوال تصمیم بگیرید.

پیش بینی روابط شما: از اینکه از کسی دور می شوید ناراحت نباشید چون این دوری در چشم به هم زدنی به پایان خواهد رسید. به دیدار کسانی خواهید رفت که بسیار دوستشان دارید.

پیش بینی
شغل شما:  به دیگران بفهمانید که شما هم انسان هستید و از احساسات و عواطف برخوردارید. شما نمی تواند همیشه نقش یک مدافع را داشته باشید و از دیگران مراقبت کنید.

مهر:

مسیر زندگی شما از مدتی قبل عوض شده است، هرچند ممکن است خودتان به این موضوع دقت نکرده باشید. فراموش نکنید که اگر تلاش شما آگاهانه نباشد به جایی نخواهید رسید.

پیش بینی روابط شما: اعضای خانواده خود را دوست دارید ولی گاهی نسبت به آنها رفتاری خودخواهانه نشان می دهید. هرگز مسائلی را که به داخل خانه مربوط نیست به خانه منتقل نکنید.

پیش بینی شغل شما: شرایطی پیش می آید که ممکن است تصمیم بگیرید کار خود را عوض کنید . هرچند احتمال دارد که صحبتی از طرف یک دوست یا همکار شما را دچار شک و تردید کند و یا حتی تصمیمتان را تغییر دهد.

آبان:

دوستان، فامیل یا همسایگان دور هم جمع می شوند و ممکن است با چند تن از دوستان صمیمی دیدار کنید و یا کسی را که قبلا دوست داشته اید ملاقات کنید.

پیش بینی روابط شما:  به دیدار کسانی خواهید رفت که بسیار دوستشان دارید. از این دیدار بیشترین استفاده را ببرید. موقعیتی برای رسیدگی به کارهای عقب مانده تان پیش می آید که ضروری است از آن استفاده کنید.

پیش بینی شغل شما: ذهن شما پا به پای احساساتتان حرکت خواهد کرد. به همین دلیل اتفاقاتی که خارج از محدود کارتان رخ می دهند نمی توانند تمرکزتان را به هم بزنند.

آذر:

ممکن است از لحاظ مالی دچار مشکل کوچکی شوید. توجه خود را از مسائل کم اهمیت و جزئی منحرف و به مسائل مهم و حیاتی معطوف کنید. کم کم نگرانی هایتان کم می شود و احساس آرامش خواهید کرد.

پیش بینی روابط شما: فرصتی می یابید تا با کسی که همیشه مورد ستایش و توجهتان بوده است صحبت کنید. مکالمات پرمعنا و تقریبا طولانی در انتظارتان خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: ذهن شما محکم و فعال است و به شما کمک می کند تا همه چیز را همان طور که هست ببینید و با نوعی واقع بینی با مسائل روبرو شوید.

دی:

مشکلات مالی شما رفع خواهد شد. ولی توجه داشته باشید که بسیاری از این مشکلات از کارها و تصمیم های خود شما ناشی شده است پس اول از همه رویکرد خود را اصلاح کنید.

پیش بینی روابط شما: مهمان هایی به منزل شما می آیند و اوقات خوشی را در کنار آنها خواهید داشت. این مهمانی همان تنوعی است که به آن احتیاج دارید پس نهایت استفاده را از آن بکنید.

پیش بینی شغل شما: توقعات عجیب و غریب یک همکار شما را متعجب می کند ولی ترجیح می دهید با او بحث نکنید. شما فردی مستقل و عملگرا هستید، این چیزی  است که بعضی ها نمی توانند درک کنند.

بهمن:

اگر در روند انجام کارهایتان وقفه ایجاد شده یا با مشکلی روبرو شده اید از کاه کوه نسازید و مشکلات را از آنچه که هستند بزرگ تر نبینید. برای موفقیت هرچه بیشتر در کارتان ، اقدام به یادگیری مهارت های تازه کنید.

پیش بینی روابط شما: یادتان باشد یک رابطه خوب و سالم بر پایه اعتماد دو طرفه شکل می گیرد. شک و بی اعتمادی را دور بگذارید و به طرف مقابل اعتماد داشته باشید. مطمئن باشید با این کار آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد.

پیش بینی شغل شما: امروز در موقعیت خوبی قرار دارید. هم بر کارتان مسلط هستید و هم روابط انسانی خود را در سطح ایده آل حفظ می کنید.

اسفند:

امروز احتمالا برای یک کار بانکی یا اداری اقدام می کنید و آن را با موفقیت پشت سر می گذارید. نتیجه این کار به زودی مشخص می شود.

پیش بینی روابط شما: حتما از کسانی که به خاطر شما زحمتی را متقبل شده اند تشکر کنید. امروز با شخصی ملاقات می کنید که قبلا او را ندیده اید. این شخص مهربان و خنده رو است.

پیش بینی شغل شما: امروز نسبت به روزهای قبل سرتان خلوت تر است، شاید ساعت کاریتان کمتر شود  و بتوانید به چیزهایی به جز کار فکر کنید.

 


  موضوع مطلب: فال روزانه                      تعداد بازديد اين مطلب:  1392                               تاريخ ارسال:  چهارشنبه 12 مهر 1391
سلامت و بهداشت
رفع بوی بد دهان
کارت اعتباری و خطراتش
چهره واقعی همسرتان را ببینید
روزه داران+ليمو و عسل
چیپس ماده مخدر است
نكات مهم در مورد مسواك
راهنمای خرید شامپو
این نوع بینی را عمل نکنید
زوج های جوان
کاپشن جدید احمدی نژاد افتتاح شد
هفت اشتباه دختران مجرد
روشهای شادکردن خانمها
ده نکته مهم ازدواج
چه زوجهایی خوشبخت ترند؟
روشهای پیشگیری
رازهای صمیمیت بین همسران
آداب روز و شب ازدواج
دانستنی ها و داستانها
گران ترین پنت‌هاوس تهران
ثروتمندترین ایرانی دنیا
خشن ترین شهر جهان
گران ترین عکس جهان+تصویر
پردرآمدترین ورزشکار ایرانی
آرامگاه خواهر کورش کبیر
مهریه عجیب دختر تهرانی
داستان مانتوی تنگ و چسبان
آرایش و زیبایی
سلفی جذاب بازیگران سینما
تولد نوزاد فریز شده در شیراز
داشتن اندامی بی نظیر+نکته ها
خطرات سوراخ کردن بینی، لب و زبان
ماسک انار برای چین و چروک صورت
تاثیر هویج در زیبایی پوست !
استفاده از تصویر زن در تبلیغ کالا
رژیم غذایی پرکالری و پسر‌دار شدن
روانشناسی
تست ازدواج برای شما
10 نشانه مردان سوءاستفاده گر
تکنيک های ضد خجالت
روشهای جذب دیگران
نمره اعصاب شما چند است؟
با این افراد ازدواج نکنید
آموزش خواندن فكر دیگران
چگونه زندگی را ساده بگیریم؟