گالري عکس
جديدترين مطالب سايت
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
هنر نمایی های شگفت انگیز با گچ بر روی دیوار+تصاویر!
رستورانی زیبا در آبهای اقیانوس+تصاویر
پلی عجیب با شیبی باور نکردنی!+عکس
تصاویر جالب و دیدنی از سفر به ماه
نوه کوچولوی رهبر انقلاب در نماز عید فطر+عکس
سلفی هنرمندان؛ احسان علیخانی با احسان خواجه امیری
عکسهای خفن نرگس محمدی در سال 94
میدان تجریش 114 سال پیش+عکس
مردهای جذاب سال2015+تصاویر
غیرعادی ترین نقاط توریستی جهان+ تصاویر
خودرویی اعجاب انگیز از بنز+تصاویر
بازدید از نمایشگاهی که جعل شد!
بزرگترین هتل جهان در جوار مسجدالحرام
تصاویر هنری را از درون لباس زنان ببینید
ترکیب عکس
شبنم قلی خانی کنار دریا+عکس
نبرد مارمولکهای بزرگ+تصویر
تصاویری از گلهای عجیب و غریب و زیبا
تصاویری از دره های عمیق و شگفت انگیز جهان
طراحی های زیبا برای درب ورودی ساختمان
دیدار آنجلینا جولی با اردوغان+تصویر
تمرین تیم ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس زیبای كامبيز ديزباز در كنار دختر نازش!
بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان
این زن ها، مردانشان را خل می کنند!
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
۱۰ حیوان باهوش دنیا را بشناسید!
قبل از تمرین چه بخوریم؟
بخش مسکن از چه زمان وارد رونق می‌‌شود؟
بی‌پولی سریال معمای شاه را تعطیل کرد
شهاب حسینی از جشنواره فجر استعفا داد
پیامک های عاشقانه جدید (دی ماه 94)
تصادف رانندگی باعث نصف شدن MVM شد! (+عکس)
علت ها و راهکارهای بی میلی جنسی
دانستنی های جالب و خواندنی
مغز انسان هم هک می شود!
پژوی کلاسیک قدیمی در ایران (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
خواب راحت و دیدنی این مرد تنها روی یک طناب! + عکس
یک میوه عالی + خواص درمانی میوه خرمالو
عکس زیبای دختر کوچولوی علی کریمی + عکس
معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان
عطرهای دهۀ 90 میلادی هنوز زنده اند
مهراوه شریفی نیا تماشاچی ویژه بازی بارسلونا و سویا+ عکس
وزیر بهداشت در صف پلکان+عکس
دانشمند سه گوش استرالیایی!+ تصاویر
دستخط رهبر انقلاب در مورد تدفین شهدای غواص
کارت عروسی و گوسفندان بخت برگشته!
دیدنی و شنیدنی ها
وبگردی در اینترنت
راهنمایی برای خرید کفش و نیم بوت
این یكی؟ نه، خیلی رسمی نیست، این یكی هم... اگر شما هم موقع انتخاب پوتین دلخواه‌تان این جملات را بارها با خودتان تكرار می‌كنید بدون شك جزو همان افرادی هستید كه باید تا آخر این گزارش با ما همراه باشید! ما به شما می‌گوییم چه مدل پوتین‌هایی را باید با چه لباس‌هایی بپوشید تا همه چیز همان‌طور به نظر بیاید كه باید! مثلا وقتی شلوار پارچه‌ای می‌پوشید باید سراغ چه مدل‌هایی بروید یا زمانی كه دامن‌های بلند پشمی را انتخاب می‌كنید گزینه مناسب كدام است؛ آن هم با در نظر گرفتن قواعد آراستگی.

راهنمایی برای خرید کفش و نیم بوت

شلوار‌های پارچه‌ای

وقتی شلوار پارچه‌ای را انتخاب می‌كنید یعنی ترجیح می‌دهید ظاهری كلاسیك و در عین حال رسمی داشته باشید. ما به شما می‌گوییم باید چه پوتین‌هایی را با شلوارهای پارچه‌ای‌تان بپوشید تا همانقدر رسمی به نظر بیایید كه انتظارش را دارید.

شلوارهای پشمی با 8ترک‌ها


اگر قرار است محیط كار و همچنین ساعات طولانی را با این كفش سر كنید، نباید سراغ نمونه‌های كاملا تخت و بدون پاشنه بروید چون در این صورت دیر یا زود با كمردرد و حتی پادرد مواجه می‌شوید. طبق فاكتورهای انتخاب كفش استاندارد یك پاشنه حدودا 3 سانتی‌متری نه‌تنها این مشكلات را از شما دور می‌کند بلكه پوتین 8 تركتان را هم زیبا‌تر می‌كند!

اگر اهل پوشیدن شلوارهای پشمی هستید شك نكنید جای یك پوتین با دوخت 8 ترك مثل مدل پیشنهادی ما در میان همه كفش‌هایتان خالی است. ظاهر كلاسیك این كفش به گونه‌ای است كه به شما اجازه می‌دهد هم در محیط كار و هم در رفت و آمدهای روزمره روی آن حساب كنید.

با شلوار پارچه‌ای هم اسپرت باشید


اگر خیال دارید شلوار پارچه‌ای بپوشید و در عین حال ظاهری اسپرت هم داشته باشید، بهتر است سراغ پوتین‌هایی با پنجه ظریف البته كمی هم نوك تیز و در عین‌حال ساده‌ مثل مدل پیشنهادی ما بروید. در مورد انتخاب رنگ‌ هم بهتر است رنگ‌های شاد و فانتزی را جایگزین انتخاب‌‌های همیشگی مثل مشكی و قهوه‌ای كنید چون رنگ‌های فانتزی شما را به نتیجه دلخواه‌تان یعنی رسیدن به ظاهری اسپرت نزدیك‌تر می‌كنند. لازم به تذكر است كه شلوار شما در این شرایط باید كاملا راسته باشد و البته نه چندان بلند!

راهنمایی برای خرید کفش و نیم بوت

 یادتان باشد طبق قواعد انتخاب یك كفش استاندارد وقتی سراغ كفش‌هایی با پنجه ظریف می‌روید برای مراقبت از سلامت پایتان باید این نكته را در نظر بگیرید كه بین انتهای بلندترین انگشت پا تا جلوی كفشی كه انتخاب می‌كنید باید حداقل یك سانتی‌متر فضا وجود داشته باشد تا باریك شدن پنجه كفش به پای شما آسیب نرساند.

وقتی خط اتو دارید!


یك شلوار پارچه‌ای البته از نوع خط اتودار! این دقیقا همان شلواری است كه باید با این كفش نبوك بپوشید، البته مشروط بر اینكه به پوشیدن شلوارهای بلند اصرار نداشته باشید چون در این مدل پوتین‌ها شلوار شما نباید ساق كوتاه كفش‌‌تان را بپوشاند!

راهنمایی برای خرید کفش و نیم بوت

یادتان باشد قبل از خرید نیم‌بوت غیر از سایز باید فاصله سطح بالایی كفش با رویه پایتان را هم در نظر بگیرید. طبق فاكتورهای انتخاب كفش استاندارد، در كفش‌های رویه بلند مثل این مدل، وجود حداقل یك‌سانت فاصله جزء ضروریات است تا هوا بتواند درون كفش شما جریان پیدا كند.



دامـن‌های بلنـد

یكی از انتخاب‌های شما در روزهای زمستانی پیش‌رو دامن‌های بلند و اغلب پشمی است. اگر خیال دارید این سبك پوشش را امتحان كنید، راهنمای ما را از دست ندهید. این راهنما به شما می‌گوید با این دامن‌ها باید سراغ چه پوتین‌هایی بروید!

راهنمایی برای خرید کفش و نیم بوت

وقتی اسپرت می‌پوشید

پوشیدن این مدل پوتین با یك دامن بلند و ترجیحا پشمی به شما كمك می‌كند تا ظاهری كاملا اسپرت داشته باشید. اگر شما هم خیال دارید كفشی برای محیط كارتان انتخاب كنید، پیشنهاد می‌كنیم این مدل را هم در نظر بگیرید؛ یك مدل كلاسیك و نسبتا قدیمی كه هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. اگر با پیشنهاد ما موافقید باید فكر باز و بسته كردن بندهای این كفش را‌ از سرتان بیرون كنید و صرفا دنبال مدل‌هایی باشید كه برای آنها زیپ در نظر گرفته شده است. این زیپ ساده اجازه نمی‌دهد هنگام پوشیدن و درآوردن كفش زمان‌ را از دست بدهید!

از آنجا كه این مدل كفش را به عنوان یك انتخاب روزانه در نظر می‌گیرید باید به راحتی آن به اندازه شكل و شمایل ظاهری‌اش بها بدهید. یكی از شرایط راحتی در انتخاب كفش هم این است كه بتوانید انگشتان‌تان را آزادانه در آن حركت بدهید.

برای مهمانی‌ها رسمی شوید


اگر قرار است ظاهری كاملا رسمی داشته باشید یا برای حاضر شدن در مهمانی یا مراسم خاصی آماده می‌شوید باید سراغ پوتین‌های نوك تیز بروید. این مدل پوتین یا نمونه‌های مشابه آن از آن دست انتخاب‌هایی هستند كه بر رسمی بودن ظاهر شما تاكید دارند. در مورد جنس آن هم پیشنهاد می‌كنیم سراغ مدل‌های ورنی بروید. كاملا واضح است كه براق بودن این جنس، نقطه تاكید دیگری است بر رسمی بودن ظاهر شما.

راهنمایی برای خرید کفش و نیم بوت

از آنجا كه این مدل كفش را به عنوان یك انتخاب روزانه در نظر می‌گیرید باید به راحتی آن به اندازه شكل و شمایل ظاهری‌اش بها بدهید. یكی از شرایط راحتی در انتخاب كفش هم این است كه بتوانید انگشتان‌تان را آزادانه در آن حركت بدهید.

اگر پیاده‌رو هستید


این مدل پوتین‌ها به دلیل لژ پهن و پاشنه یك‌تكه‌شان به قدر كفایت موجبات راحتی پای شما را فراهم می‌كنند. آن هم به این دلیل كه كفش‌هایی كه لژ و پاشنه یك‌تكه دارند درست برخلاف دیگر مدل‌ها، اجازه نمی‌دهند وزن شما به پنجه پا فشار بیاورد. بنابراین اگر در طول روز ناگزیر به پیاده‌روی‌های طولانی هستید می‌‌توانید روی مدل‌هایی از این دست حساب كنید. این كفش پیشنهاد ما به خانم‌هایی است كه برای استفاده‌ روزمره‌شان دنبال انتخابی راحت و البته كاملا موقر هستند.

راهنمایی برای خرید کفش و نیم بوت

پنجه باریك و نوك‌تیز این كفش‌ها تا حدودی سلامت پای شما را به خطر ‌می‌ اندازد اما دقیقا به همین دلیل است كه ما این مدل را برای مهمانی‌ها و مراسم خاص به شما توصیه می‌كنیم چون در این شرایط شما ناچار نیستید زمان طولانی را با این مدل كفش‌ها سر كنید!



راهنمایی برای خرید کفش و نیم بوت

شلوارهای جین

شلوارهای جین تابستان و زمستان نمی‌شناسند. این شلوارها جزء انتخاب‌هایی هستند كه همیشه به كارتان می‌آیند.حالا ما به شما می‌گوییم باید چه پوتین‌هایی را با شلوارهای جین‌تان بپوشید تا كاملا زمستانی شوید!

چرم و جین هماهنگ می‌شوند


  این مدل پوتین پیشنهاد ویژه ما به افرادی است كه اهل پوشیدن شلوار جین هستند اما كفش‌های چرم را به انتخاب‌های دیگر ترجیح می‌‌دهند. طراحی اسپرت این پوتین به شما اجازه می‌دهد كه آن را با هر شلوار جینی كه دوست دارید بپوشید و البته از انتخاب چرمی‌تان لذت ببرید.

راهنمایی برای خرید کفش و نیم بوت

كفش‌های چرمی علاوه بر دوام و ماندگاری توصیه اول متخصصان ارتوپد هم هستند چون خاصیت ارتجاعی چرم باعث می‌شود تا كفش با فرم طبیعی پای شما همراه شود نه اینكه پای شما را با قالب خودش هماهنگ كند!

راهنمایی برای خرید کفش و نیم بوت

فقط با جین

در این مدل خبری از ظرافت پوتین‌های معمول نیست؛ بنابراین پوشیدن آن با شلوار جین دقیقا همان ظاهر اسپرتی را به شما می‌دهد كه انتظارش را دارید. ظاهر آل‌استار‌گونه آن هم تاكید دیگری است برای اینكه فقط در صورت پوشیدن شلوار جین می‌توانید سراغ آن بروید!

با كالج بروید


تركیب كالج با شلوار جین یكی از فرم‌هایی است كه همیشه جواب می‌دهد. البته خیال نداریم به شما پیشنهاد كنیم در روزهای سرد زمستانی همان كالج‌های همیشگی را به پا كنید؛ پیشنهاد ما رفتن سراغ كالج‌هایی است كه ویژه زمستان طراحی شده‌اند و این روزها در اغلب فروشگاه‌ها ردشان پیدا می‌شود. این كالج‌ها به خاطر خزی كه در داخل آنها كار شده می‌توانند كار یك پوتین گرم را برای شما انجام دهند آن هم بدون اینكه وزن زیادی را به پای شما تحمیل كنند!

راهنمایی برای خرید کفش و نیم بوت

نكته: طبق استانداردهای انتخاب كفش، سبك بودن كفش یكی دیگر از فاكتورهایی است كه برای حفظ سلامت پا‌هایتان نباید از آن غافل شوید.

بر اساس فاكتورهای انتخاب كفش استاندارد، هم اندازه بودن عرض پنجه و پاشنه كفی كفش یكی از نكاتی است كه به حفظ سلامت پا كمك می‌كند. در این حالت كفی كفش فرم طبیعی پا را دارد و به هیچ قسمتی از پا فشار اضافی‌ وارد نمی‌كند.
منبع:برترینها
بازنشر:1در1


  موضوع مطلب: مدل کیف و کفش                      تعداد بازديد اين مطلب:  3680                               تاريخ ارسال:  چهارشنبه 29 آذر 1391
سلامت و بهداشت
رفع بوی بد دهان
کارت اعتباری و خطراتش
چهره واقعی همسرتان را ببینید
روزه داران+ليمو و عسل
چیپس ماده مخدر است
نكات مهم در مورد مسواك
راهنمای خرید شامپو
این نوع بینی را عمل نکنید
زوج های جوان
کاپشن جدید احمدی نژاد افتتاح شد
هفت اشتباه دختران مجرد
روشهای شادکردن خانمها
ده نکته مهم ازدواج
چه زوجهایی خوشبخت ترند؟
روشهای پیشگیری
رازهای صمیمیت بین همسران
آداب روز و شب ازدواج
دانستنی ها و داستانها
گران ترین پنت‌هاوس تهران
ثروتمندترین ایرانی دنیا
خشن ترین شهر جهان
گران ترین عکس جهان+تصویر
پردرآمدترین ورزشکار ایرانی
آرامگاه خواهر کورش کبیر
مهریه عجیب دختر تهرانی
داستان مانتوی تنگ و چسبان
آرایش و زیبایی
سلفی جذاب بازیگران سینما
تولد نوزاد فریز شده در شیراز
داشتن اندامی بی نظیر+نکته ها
خطرات سوراخ کردن بینی، لب و زبان
ماسک انار برای چین و چروک صورت
تاثیر هویج در زیبایی پوست !
استفاده از تصویر زن در تبلیغ کالا
رژیم غذایی پرکالری و پسر‌دار شدن
روانشناسی
تست ازدواج برای شما
10 نشانه مردان سوءاستفاده گر
تکنيک های ضد خجالت
روشهای جذب دیگران
نمره اعصاب شما چند است؟
با این افراد ازدواج نکنید
آموزش خواندن فكر دیگران
چگونه زندگی را ساده بگیریم؟