گالري عکس
جديدترين مطالب سايت
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
هنر نمایی های شگفت انگیز با گچ بر روی دیوار+تصاویر!
رستورانی زیبا در آبهای اقیانوس+تصاویر
پلی عجیب با شیبی باور نکردنی!+عکس
تصاویر جالب و دیدنی از سفر به ماه
نوه کوچولوی رهبر انقلاب در نماز عید فطر+عکس
سلفی هنرمندان؛ احسان علیخانی با احسان خواجه امیری
عکسهای خفن نرگس محمدی در سال 94
میدان تجریش 114 سال پیش+عکس
مردهای جذاب سال2015+تصاویر
غیرعادی ترین نقاط توریستی جهان+ تصاویر
خودرویی اعجاب انگیز از بنز+تصاویر
بازدید از نمایشگاهی که جعل شد!
بزرگترین هتل جهان در جوار مسجدالحرام
تصاویر هنری را از درون لباس زنان ببینید
ترکیب عکس
شبنم قلی خانی کنار دریا+عکس
نبرد مارمولکهای بزرگ+تصویر
تصاویری از گلهای عجیب و غریب و زیبا
تصاویری از دره های عمیق و شگفت انگیز جهان
طراحی های زیبا برای درب ورودی ساختمان
دیدار آنجلینا جولی با اردوغان+تصویر
تمرین تیم ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس زیبای كامبيز ديزباز در كنار دختر نازش!
بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان
این زن ها، مردانشان را خل می کنند!
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
۱۰ حیوان باهوش دنیا را بشناسید!
قبل از تمرین چه بخوریم؟
بخش مسکن از چه زمان وارد رونق می‌‌شود؟
بی‌پولی سریال معمای شاه را تعطیل کرد
شهاب حسینی از جشنواره فجر استعفا داد
پیامک های عاشقانه جدید (دی ماه 94)
تصادف رانندگی باعث نصف شدن MVM شد! (+عکس)
علت ها و راهکارهای بی میلی جنسی
دانستنی های جالب و خواندنی
مغز انسان هم هک می شود!
پژوی کلاسیک قدیمی در ایران (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
خواب راحت و دیدنی این مرد تنها روی یک طناب! + عکس
یک میوه عالی + خواص درمانی میوه خرمالو
عکس زیبای دختر کوچولوی علی کریمی + عکس
معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان
عطرهای دهۀ 90 میلادی هنوز زنده اند
مهراوه شریفی نیا تماشاچی ویژه بازی بارسلونا و سویا+ عکس
وزیر بهداشت در صف پلکان+عکس
دانشمند سه گوش استرالیایی!+ تصاویر
دستخط رهبر انقلاب در مورد تدفین شهدای غواص
کارت عروسی و گوسفندان بخت برگشته!
دیدنی و شنیدنی ها
وبگردی در اینترنت
دانستنیهایی در مورد فرزندان افراد مایه دار

فرزند کارلوس اسلیم

 

دانستنیهایی در مورد فرزندان افراد مایه دار
کارلوس اسلیم الو ثروتمندترین مرد جهان که در آمریکای جنوبی زندگی می کند و صاحب تجارتی معادل ۱۶ میلیارد دلار است، ۶ فرزند ازجمله ۳ پسر دارد که البته خیلی ها در مکزیک سرزمین مادری آن ها که اسلیم الو در آن از محبوبیت چندانی برخوردار نیست، آن ها را فرزندانی بی انگیزه و فاقد مهارت لازم برای حفظ سرمایه پدرشان می دانند.کارلوس، مارکوآنتونیو پاتریک اسلیم دومیت پسرهای اسلیم الو و وارثان ثروت بی کران او در سال های آینده هستند و طی سال های اخیر، صاحب جایگاه و موقعیتی کلیدی در تجارت خانوادگی پدرشان شده اند. با ینکه کارلوس اسلیم هم چنان ریاست افتخاری شرکت گروپو کارسو را برعهده د ارد ولی فرزندان او بخش های مهمی از تجارت او را در اختیار گرفته اند. کارلوس جونیور چند سال پیش به عنوان مدیر اجرایی تلمکس برگزیده شد و پاتریک اخیرا رئیس شرکت موبیل بزرگ ترین شبکه وایرلس تلفن در آمریکای جنوبی شده و مارکو آنتونیو هم رئیس شرکت ایمبورسا و تجارت بیمه است.

فرزند بیل گیتس

دانستنیهایی در مورد فرزندان افراد مایه دار
روی جان گیتس پسر بیل گیتس متولد سال ۱۹۹۹ میلادی است و هنوز در شرایط سنی نیست که تجارت پدر ثروتمند خود را در اختیار گیرد. اما بیل و ملیندا گیتس همواره گفته اند که اجازه نمی دهند فرزندان آن ها به صرف پولداربودن والدین خود، تن پرور بار بیاند و این شیوه را در سیستم تربیتی آن ها هم به کار گرفته اند.

فرزند وارن بافت
دانستنیهایی در مورد فرزندان افراد مایه دار
هاوارد گراهام بافت فرزند بزرگ وارن بافت میلیاردر سرشناس آمریکایی است. گراهام بافت در عرصه تجارت، سیاست، کشاورزی، عکاسی و امور خیریه فعالیت های مختلفی داشته و هم اکنون ۴۰۰ هکتار زمین مزرعه در نبراسکا در اختیار دارد و هم اکنون در ایلینویز ساکن است. او مدتی هم مدیر شرکت برکشایر به ریاست پدرش و رئیس شرکت زراعتی بافت بوده و از دسامبر سال ۲۰۱۰ هم مدیر شرکت کوکاکولاست.
بافت هم چنین ده ها کتاب درمورد مکالمه و شرایط زندگی انسان ها و مقالاتی برای وال استریت ژورنال و واشنگتن پست نوشته است. او علاوه بر اقدامات بشردوستانه متعدد در زمینه امور خیریه، بنیادی به نام خود تاسیس کرده و به بیش از ۹۵ کشور دنیا سفر کرده است.


فرزندان اورتگا
دانستنیهایی در مورد فرزندان افراد مایه دار
آرمانسیو اورتگا ثورتمندترین مرد اسپانیا رئیس شرکت ایندیتکس گروپ که برندهایی نظیر زارا، ماسیمو دوتی، برشکا، زاراهوم، پل اند بیر و چند شرکت دیگر را تحت پوشش خود قرار داده است. سه فرزند او به نام های ساندرا اورتگا مرا، مارکوس اورتگا مرا و مارتا اورتگا پرس هم چون پدرشان زندگی ساده ای دارند و دخالت چندانی در تجارت موفق او ندارند.


فرزند برنارد آرنو
دانستنیهایی در مورد فرزندان افراد مایه دار
آنتوان آرنو فرزند برنارد آرنو اخیرا ۱۷ درصد سهام هرمس را خریداری کرده است. او که فرزند ثروتمندترین مرد فرانسه و چهل و سومین مرد قدرتمند دنیاست، ریاست بخش ارتباطاتی شرکت اوئی ویتون را هم برعهده دارد. او از کودکی در پاریس راه پدرش را پیموده و حتی در روزهایی که مدرسه می رفته به مدت سه ماه کیف های دستی لوئی ویتون را می فروخته است. خواهر بزرگ او دلفین هم اکنون نفر سوم برند معروف دیور است.


فرزند لری الیسون
دانستنیهایی در مورد فرزندان افراد مایه دار
دیوید الیسون فرزند لری الیسون مدیرعامل شرکت اوراکل است که به تهیه کنندگی و بازیگری در عرصه سینما مشغول است. او مدیرعامل و موسس شرکت تولیداتی اسکای دنس است که در سال ۲۰۱۰ سرمایه آن به ۳۵۰ میلیون دلار رسید و در تولید و ساخت فیلم با شرکت پارامونت پیکچرز همکاری می کند.


فرزند فوربس
دانستنیهایی در مورد فرزندان افراد مایه دار
مالکوم فوربس میلیارد برزرگ آمریکایی که در سال ۱۹۹۰ از دنیا رفت، ناشر مجله فورس از سال ۱۹۵۷ تا ۱۹۹۰ بود. او که دلیل اصلی شهرت مجله معروف فوربس است، ثروت فراوان خود را از پدرش برتی فوربس به ارث برد که او را تنها چند روز بعد از فارغ التحصیلی از پرینستون در روزنامه درفیرفیلد تایمز به عنوان مالک و منتشرکننده این نشریه سر کار گذاشت و او به بهترین شکل ممکن از سمرایه به ارث رسیده پدرش استفاده کرد. اندکی بعد لانکاسترتریبون را در سال ۱۹۴۲ منتشر کرد و چهار سال بعد از تجربه ای در ارتش در زمان جنگ جهانی دوم، به مجله فوربس پیوست. او در ابتدا شریک این مجله بود ولی بعدها به عنوان ناشر، نویسنده، سردبیر و نایب رئیس و در نهایت رئیس این مجله انتخاب شد. فوربس با این که مرتب درمورد مبلغ ثروت و دارایی های هر شخص گزارش های مختلف منتشر می کرد اما همواره اهز انتشار مبلغ دقیق ثروت و درآمد خود بی زار بود. در سال ۱۹۹۰ نیویورک پست تخمینی درمورد دارایی های او باتوجه به تمامی املاک و ثروت او انجام داد.
ولی مجله تایمز نوشت که محاسبه نیویورک پست بیش از اندازه سخاوت مندانه بود و اعلام کرد مالکوم فوربس یک میلیارد است و سالانه میلیون ها دلار بابت مجله خود سود خالص دریافت می کند و مجله پیپل دبر این اساس از هشت خانه متعلق به او، یک قصر در مراکش، یک ملک دیگر در نورماندی و یک جزیره در فیجی خبر داد. کمپانی او تحت عنوان فوربس، هزینه یک جشن تولد پرهزینه و معروف او را پرداخت کرد که مالکوم در جواب منتقدان آن را یک میهمانی با هدف تجارت نامید. سبک زندگی خاص او و ولخرجی های پیاپی مالکوم فوربس سبب شد رسانه ها لقب خوشبخت ترین میلیونر را به او اطلاق کنند. او سالانه میلیون ها دلار از ثروت خود را به مراسم خیریه می بخشید و جزو یکی از غول های تجارت آمریکا به شمار می رفت که در زمینه اطلاع رسانی و الهام گرفتن رهبران موفق اقتصادی نقش به سزایی ایفا کرد.


فرزند لاکشمی میتال
دانستنیهایی در مورد فرزندان افراد مایه دار
آدیتیا میتال، مدیرعامل ArcelorMittal بزرگ ترین کارخانه ساخت استیل دنیا که پدرش لاکشمی میتال پنجمین مرد ثورتمند دنیا است در رده بندی فوربس در سال ۲۰۱۱ ریاست آن را برعهده دارد. او که در رشته اقتصاد از دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شده، مدتی هم در بانک کردیت سوئیس فرست بوستن کار کرده و در سال ۱۹۹۷ به تجارت خانوادگی پدرش پیوسته و سال ۱۹۹۹ به سرپرستی شرکت رسید. او در لندن زندگی می کند. همسر او مگامیتال مالک شرکت آلمانی اسکادا است. خواهر او هم عضو هیات مدیره ArcelorMittal است. این دو در سال ۲۰۰۸ مبلغ ۱۵ میلیون پوند به یک بیمارستان خصوصی در لندن کمک کردند.


فرزندان ترامپ
دانستنیهایی در مورد فرزندان افراد مایه دار
دونالد جان ترامپ یک مدیر تجارت آمریکایی و شخصیتی تلویزیونی که ریاست شرکت The Trump Organization و بنیاد Trump Enterainment Resorts را برعهده دارد. دونالد ترامپ به دلیل سبک زندگی خاص خود و نقشی که در یکی از برنامه های رئالیتی شو شبکه ان.بی.سی داشته، او را به عنوان یک سلبریتی مشهور و در رده هدفهم ثروتمندان سال ۲۰۱۱ از نگاه نشریه فوربس قرار داده است.ترامپ پسر فرد ترامپ، یکی از افرادی است که در توسعه املاک و مستغلات در شهر نیویورک نقش به سزایی داشته است و برای شرکت پدرش تحت عنوان Elizabeth Trump & Son هم کار کرده و در سال ۱۹۷۱ مدیریت این شرکت را برعهده گرفته و نام آن را The Trump Organization گذاشته است.

برادر بزرگ تر دونالد به نام فرد جونیور در سال ۱۹۸۱ فوت کرد. پدربزرگ او از مهاجران آلمانی بود که در قرن نوزدهم به ایالات متحده مهاجرت کرده بود. ترامپ حرفه کاری خود را در شرکت پدرش شروع کرد و در ابتدا روی تجارت مورد علاقه پدرش در زمینه املاک و مستغلات و اجاره خانه در مناطق مختلف نیویورک تمرکز کرد.

یکی از اولین پروژه های اش زنده کردن دوباره دهکده مجموعه های آپارتمانی متعلق به پدرش در اوهایو بود که در سال ۱۹۶۲ به مبلغ ۷/۵ میلیون دلار توسط فرد ترامپ خریداری شده بودند. او بعد از یک سرمایه گذاری اولیه ۵۰۰ هزار دلاری، این مجموعه ۱۲۰۰ واحدی را در عرض دو سال دوباره زنده کرد و در پروژه ساخت ساختمان که امکان سوددهی بیشتری در اختیار او قرار می دادند، مشغول به کار شد.

ترامپ علاوه بر این فعالیت های متعدد ساختمانی بزرگ در نیویورک داشت که همگی پروژه های عظیمی بودند. برای مدتی هم به عنوان مشاور مالی مایک تایسون مشت زن معروف آمریکایی هم فعالیت کرد. او سرمایه گذاری های وسیع دیگری با خرید سهام در شرکت پارکرادنان، انجام داده و در سال ۲۰۰۳ امپراتوری مستغلات پدرش را به یک گروه سرمایه گذار شامل بین کاپیتال، کولبرگ کراویس رابرتس و لامبونونی بانک به مبلغ ۶۰۰ میلیون دلار فروخت. سهم ترامپ از این فروش ۲۰۰ میلیون دلار بود که او در پروژه دیگری آن را سرمایه گذاری کرد. دونالد ترامپ سال هاست که به آموزش مسائل مالی هم می پردازد و خیلی از شرکت کنندگان در سمینارهای او درمورد شیوه تربیت فرزندانش سئوال می کنند.

منبع: مجله خلاقیت


تگ هاي مطلب:
براي اين مطلب هيچ تگي نوشته نشده است
  موضوع مطلب: چهره ها و خبرها                      تعداد بازديد اين مطلب:  911                               تاريخ ارسال:  سه شنبه 1 آذر 1390
سلامت و بهداشت
رفع بوی بد دهان
کارت اعتباری و خطراتش
چهره واقعی همسرتان را ببینید
روزه داران+ليمو و عسل
چیپس ماده مخدر است
نكات مهم در مورد مسواك
راهنمای خرید شامپو
این نوع بینی را عمل نکنید
زوج های جوان
کاپشن جدید احمدی نژاد افتتاح شد
هفت اشتباه دختران مجرد
روشهای شادکردن خانمها
ده نکته مهم ازدواج
چه زوجهایی خوشبخت ترند؟
روشهای پیشگیری
رازهای صمیمیت بین همسران
آداب روز و شب ازدواج
دانستنی ها و داستانها
گران ترین پنت‌هاوس تهران
ثروتمندترین ایرانی دنیا
خشن ترین شهر جهان
گران ترین عکس جهان+تصویر
پردرآمدترین ورزشکار ایرانی
آرامگاه خواهر کورش کبیر
مهریه عجیب دختر تهرانی
داستان مانتوی تنگ و چسبان
آرایش و زیبایی
سلفی جذاب بازیگران سینما
تولد نوزاد فریز شده در شیراز
داشتن اندامی بی نظیر+نکته ها
خطرات سوراخ کردن بینی، لب و زبان
ماسک انار برای چین و چروک صورت
تاثیر هویج در زیبایی پوست !
استفاده از تصویر زن در تبلیغ کالا
رژیم غذایی پرکالری و پسر‌دار شدن
روانشناسی
تست ازدواج برای شما
10 نشانه مردان سوءاستفاده گر
تکنيک های ضد خجالت
روشهای جذب دیگران
نمره اعصاب شما چند است؟
با این افراد ازدواج نکنید
آموزش خواندن فكر دیگران
چگونه زندگی را ساده بگیریم؟