منوی اصلی
- سينماي ايران و جهان
- اسلام و احكام
- ورزش
- فرهنگ و هنر
- موسيقي
- ديدني و شنيدني
- آشپزي و شيريني پزي
- تاريخي
- چهره ها و خبرها
- كار و اقتصاد
- حوادث
- مدل لباس
- مدل مو
- مدل كيف و كفش
- زنان و بانوان
- بهداشت و سلامت
- عشق و دلدادگي
- روانشناسي
- هواشناسي
- دانشجو و دانشگاه
- دانش آموز و مدرسه
- عكس ها و تصاوير جالب
- ياهو و گوگل
- اخبار اتومبيل
- اعتياد و ايدز
- SMS و پيامك
- موبايل و مخابرات
- فروشگاه اينترنتي
- آرايش و زيبايي
- بخش رژيم درماني
- معرفي و دانلود نرم افزار
- اخبار كامپيوتر و اينترنت
- جوك هاي جديد
- مطالب جالب
- دانستني ها
- كودكان
- نكات خانه داري
- فال و طالع بيني
- تست خودشناسي
بيشترچه موضوعي كاركنيم؟
لینکستان
- سايت بزرگ ايران زيبا
- سرگرمي در ناقلا .كام
- گپ تالار.كام
- هاستينگ و ثبت دامنه
- تالارهاي گفتمان گلستان
- خريد آنلاين بليط اتوبوس
- خريد سرور مجازي
- آموزشگاه آنلاين
- دانلود نرم افزار
- تركمن هاي ايران
- سايت فارس خبر
- SMS هاي جالب
- درنا هاست
- سيستم وبلاگ سلام بلاگ
- كسب درآمد براي سايت
- موتورجستجوي ايراني ربط
- جستجوگر گلستان
- آموزش لاغري در 10 دقيقه
- ست كامل پد اگ
- كمربند لاغري ويبروشيپ
- عطر ماه تولد شما
- آموزش اعتماد بنفس
- عطر جذب كننده خانم ها
- شارژ موبايل با باطري قلمي
- آموزش ازدواج
- شارژ اتمي موبايل
- ست مرواريد عشق
- عطر مخصوص خانم ها
- موسيقي بي كلام عاشقانه
- دستگاه Total Core
- سيستم چت پارس
- عكس ها و تصاوير جالب
- هديه روز مادر و روز زن
خبرهای جدید :
معجزه موز در سلامتی بدن

موز از آن دسته میوه هایی است که مصرف آن برای همه افراد از پیر و جوان گرفته تا ورزشکار، توصیه می شود.
این میوه غنی از انرژی و منبع سرشاری از پتاسیم است که این ماده معدنی به حفظ تعادل فشار خون و عملکرد قلب کمک شایانی می کند.
پزشکان می گویند یک موز متوسط 467 میلی گرم پتاسیم و تنها یک میلی گرم سدیم دارد و به همین دلیل خوردن روزانه یک موز، از بالا رفتن فشار خون جلوگیری می کند.
از سوی دیگر میزان فیبر موجود در موز بسیار قابل توجه است و این در حالی است که تحقیقات نشان می دهد خوردن میوه های غنی از فیبر از ابتلا به بیماریهای قلبی جلوگیری می کند.
اخیراً نیز یک نظریه جدید مطرح شده و آن اینست که می توان با خوردن موز استخوان سازی کرد. به گفته محققان، خوردن موز به جذب کلسیم در بدن کمک می کند و به همین دلیل سلامت استخوان ها را تضمین کرده و از افت کلسیم در آنها جلوگیری می کند.
تأثیر موز در درمان زخم معده هم از مدتها پیش به اثبات رسیده است. ترکیب ساده شیر و موز، اکسیری جادویی برای مرهم نهادن بر زخم معده و ترشح بیش از حد اسید معده است.
علاوه بر این اگر به سلامتی چشمانتان می اندیشید از خوردن موز غافل نشوید.
porbazde.blogspot.comتعداد دفعات مشاهده شده : 1289 - چهارشنبه 7 بهمن 1388 و ساعت 06:29:07 بعد از ظهر
نویسنده : admin
موضوعات این مطلب :
شاخه : بهداشت و سلامت
تگ های این مطلب :
نظرات کاربران
لطفا تمامی فیلد های مربوطه را پر نماییدمطالب مرتبط
- آخرین بروز رسانی سایت : سه شنبه 1 تیر 1389
روز نگار : جمعه 19 شهریور 1389 - ساعت : 07:19:48 بعد از ظهر نشانه ها
cloobgoogleyahoodeliciousbalatarinfacebookadd bookmarkfriendfeedتغییر سایز محتوی مطلب
چاپ این مطلب
ارسال برای دوست
محبوب ترین های امروز









